בן 21 נאשם בהשפלה אכזרית של בת זוגו

נגד הצעיר מתנהל בימים אלו משפט פלילי על תקיפה של בת זוגו הקודמת. במקביל לכתב האישום שהוגש נגדו כעת, מבקשת הפרקליטות להותירו במעצר
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

חודשיים של יחסים, הספיקו לתושב הדרום, צעיר בן 21, להתחיל ולהתעלל בחברתו גרושה עם ילדה, להכות ולהשפיל אותה ואף לגרום לה לשבר בצלעות. אתמול הוגש נגדו לבית המשפט בראשון לציון, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בחודש אוקטובר ייגזר דינו בתיק אחר בו הודה בתקיפת בת זוג קודמת.

על פי כתב האישום המדובר במי שמנהל קשר זוגי עם המתלוננת, המבוגרת ממנו בלמעלה מעשור, גרושה עם ילדה והוא נוקט כנגדה באלימות משוללת רסן, עם אלמנטים של השפלה ביזוי והתעללות. למקרא כתב האישום עולה תמונה של צעיר אובססיבי אשר חרף רצונה של המתלוננת לסיים עימו את מערכת היחסים, הוא כפה את עצמו עליה, השפיל אותו ברמה המבזה ביותר ואף הכה אותה לא פעם, כאשר באחת הפעמים היכה אותה במכת אגרוף חזקה לכיוון צלעותיה, שגרמה לשבר של שתי צלעות.

"איומים קונקרטיים לרצח"

כתב האישום מייחס לו איומים ותקיפה הגורמת חבלה ממש ובבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין על ידי יחידת התביעות כי בחקירתו הוא הכחיש, את המיוחס לו ולא ידע להסביר את תמונות החבלות. לטענתו השבר בצלעות נגרם מכך שהחליקה באמבטיה. כאמור, לחובתו הרשעה קודמת אחת בגין עבירות איומים, חבלה של ממש ותקיפה סתם, כלפיי בת זוגו לשעבר של הנאשם, אשר הייתה כבת 16 בזמן ביצוע העבירות.

במקרה הקודם הודה הנאשם בכתב אישום שצוין בו שהנאשם ריתק את הנערה בעודה שכובה על גבה וחנק אותה באמצעות הצמדת כרית לפנייה, זרק עלייה כיסא ותקף אותה במכות אגרוף.

"חרף העובדה שעומד ותלוי כנגד הנאשם כתב אישום בגינו ממתין לגזר דין לאחר שהודה והורשע, אינו מפנים את טיבו של ההליך המשפטי ונראה כי העבירות אותן מבצע כעת מציגות תמונה עגומה של מי שמצוי בהידרדרות מהפן האלים. מעשיו משקפים סכנה אמיתית וממשית לציבור ככלל ולמתלוננת בפרט ומעלים יסוד סביר לחשד כי אם ישוחרר – יסכן את שלומה ובטחונה של המתלוננת, בשים לב כי מדובר באיומים קונקרטיים לרצוח, ובאלימות חמורה עד לכדי שברים בצלעות", נכתב בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות