בן 82 איים לרצוח את אשתו: "אני הורג אותך, לכי לאן שאת רוצה"

תושב חולון נאשם כי איים לרצוח את אשתו שהחליטה, לאחר 45 שנות נישואים, להתגרש ממנו. הוא נעל אותה מחוץ לבית וסירב לאפשר לה להיכנס: "אמרתי לך שאת לא חוזרת"
רונן לוי |
ארכיון, צילום: מתיאס זומר

לאחר 45 שנות נישואים, תושבת חולון בשנות ה-80 לחייה, לא הסכימה יותר לסבול מאיומים בלתי נפסקים מצד בעלה, בן ה-82 והתלוננה נגדו, בין השאר הוא איים עליה ברצח ונעל אותה מחוץ לבית. אתמול (יום ד') הוגש נגדו כתב אישום שמייחס לו איומים.

על פי כתב האישום, נהג הנאשם לעתים תכופות לאיים על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בגופה בכוונה להפחידה באומרו לה שירצח אותה, שיעשה אותה אישה מסכנה, שהיא תראה ימים שחורים ושהוא לא יתן לה לחיות בשקט. באחת הפעמים, על רקע וויכוח שהתגלע בין הנאשם למתלוננת על רקע חשדו שהמתלוננת גנבה את הזהב שקיבלה מאמה, יצאה המתלוננת מהבית לקבלת טיפול רפואי והנאשם אמר לה שהיא לא חוזרת הביתה ואין לה שום זכויות, וכן, איים עליה בפגיעה שלא כדין בגופה במטרה להפחידה באומרו לה: "אני הורג אותך, לכי לאן שאת רוצה, תעשי מה שאת רוצה ותביאי את מי שאת רוצה".

"אמרתי לך שאת לא חוזרת"

בהמשך באותו יום, כשחזרה המתלוננת מהטיפול הרפואי ופתחה הדלת של הבית עם המפתח, לא הצליחה להיכנס שכן הנאשם סגר הדלת עם וו הנעילה בחלק העליון של הדלת. המתלוננת ביקשה ממנו שיאפשר לה להיכנס הביתה וכי היא צריכה להתפנות והנאשם סירב לפתוח לה הדלת ואמר לה: "לכי תעשי שירותים בכביש, אמרתי לך שאת לא חוזרת". בהמשך, הגיעו למקום שוטרים, הנאשם פתח להם הדלת כאשר וו הנעילה הותיר את הדלת סגורה עם פתח קטן. השוטר הניח את כף רגלו בפתח הדלת על מנת למנוע מהנאשם לסגור אותה.

משסירב הנאשם לבקשותיהם החוזרות של השוטרים לפתוח את הדלת. התקשר השוטר לבתם של הנאשם והמתלוננת, על מנת שזו תשכנע אותו לפתוח הדלת. בנסיבות אלו, במהלך שיחת הטלפון בין הנאשם לבת הוא איים עליה בפגיעה באשתו: "אני רוצה להרוג אותה ושייקחו אותי לכלא… שתלך להתלונן מה שרוצה שתעשה אני לא פותח את הדלת, אוציא לה את המיץ". באותן נסיבות, ביקשה האשה מהנאשם שיפתח את הדלת כדי ללכת לשירותים והוא אמר לה "תמותי תעשי שם, תמותי, לא אפתח, לכי להתלונן", המתלוננת אמרה לו שלא התלוננה והוא אמר לה "אני אהרוס אותך".


עו"ד איתמר פלג

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות