מתנדב במשטרה נאשם בירי ללא הצדקה

על פי כתב האישום שהגישה מח"ש, המתנדב ירה ופצה בנהג משום שחשד כי הוא נוהג ברכב גנוב בניגוד לתקנות וללא צורך. כתוצאה מכך הנהג נפצע בידו
נעמה כהן |
המחלקה לחקירות שוטרים, צילום: פלאש 90

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד עומר הילאלי, מתנדב בתחנת מודיעין במשטרה, וזאת לאחר שירה ופצע את המתלונן שנחשד נוהג ברכב גנוב, זאת ללא כל צורך או הצדקה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק ונחקר על ידי צוות מרכז במחלקה לחקירות שוטרים, במהלך משמרת קיבל הנאשם ושוטרת שהייתה עמו דיווח על חשד לרכב גנוב במודיעין בו נהג המתלונן.

המתלונן נעצר כשהגיע לרמזור בצומת שילת, אז יצאה השוטרת מהניידת והתקדמה לעבר הרכב כשהיא אוחזת בידה הימנית במכשיר טייזר.

השוטרת צעקה למתלונן להרים את ידיו למעלה והוא עשה כהוראתה והרים את ידיו למעלה.

במקביל יצא הנאשם מהניידת והחל ללכת לכיוון הרכב, שלף את נשקו האישי ודרך אותו ללא כל צורך או הצדקה.

במקביל לפתיחת דלת מושב הנוסע על יד השוטרת, פתח הנאשם את דלת הרכב בצד הנהג, תפס באמצעות ידיו את גופו של המתלונן וירה מנשקו ירייה אחת שפגעה באזור מפרק כף ידו של המתלונן ובשמשת הרכב.

עוד צוין בכתב האישום, כי לאחר שהוציא הנאשם את המתלונן בכוח מהרכב, בעודו מדמם מידו, הכה הנאשם את המתלונן בראשו.

בדו"ח פעולה תיאר הנאשם בכזב, כי בעת ביצוע המעצר, שלף את האקדח וכי המתלונן התנגד למעצרו באופן שדרש עימות פיזי, במהלכו 'נפלט כדור' ממנו נפצע המתלונן.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם המתלונן נזקק לטיפול רפואי ונגרמו לו שברים בכף ידו.

עוד בחדשות: מאסר לנהג משאית שתקף קשיש בגלל סכסוך בכביש

כמעט מדי יום מתרחשות קטטות בשל ריבים על עניינים של מה בכך בכבישים והאלימות הפכה למכת מדינה של ממש. בימים האחרונים נגזרו על מוחמד גראב, נהג משאית 15 חודשי מאסר לאחר שהיכה קשיש שנהג ברכב. בית המשפט אך הורה לפצות את הקשיש ב-25 אלף שקלים.

גראב, הורשע הנאשם על יסוד הודאתו בעבירות חבלה חמורה, חבלה במזיד לרכב והיזק לרכוש במזיד. על פי עובדות כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של מחוז תל אביב, לפני שנתיים המתלונן, נהג ברכבו בתל אביב ועמו בנו, לאחר שהוא עקף את משאית, ירד הנאשם מהמשאית, וניגש למתלונן שישב ברכבו, חגור. באותן נסיבות, התפתח סכסוך נהגים בין הנאשם למתלונן.

הנאשם, כך לפי האישום, תקף את המתלונן, עת ישב ברכבו, בכך שהכניס את ראשו וידיו דרך חלון הרכב והיכה בחוזקה מספר פעמים בפניו של המתלונן במכות אגרוף. הנאשם שבר את משקפיו של המתלונן וקרע את חולצתו. בהמשך, אחז הנאשם ומשך בחוזקה במתלונן ובחולצתו על מנת להוציא את המתלונן בכוח מרכבו.

השופטת שלומית בן יצחק ציינה בהחלטתה כי אף שאין מדובר בתופעה חדשה, המציאות מלמדת כי בשנים האחרונות התפשטה עוד, הסלימה ולעיתים אף גבתה מחירים כבדים, עד כדי אובדן נפש.


עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות