אישום: ביצע עבירות מין בצעירות שהעסיק

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי בחיפה נגד זרביאל ארייבזוב, 43, ולפיו הוא ביצע את המעשים בצעירות, חלקן קטינות, שהעסיק בעסק שלו למכירת פרחים
דנה לווינסקי |
פרחים. אילוסטרציה evanto

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד זרביאל אייבזוב, בן 43, תושב קרית מוצקין בגין עבירות מין מרובות אותן בצע נגד 9 נשים קטינות וצעירות בזמן שהעסיק אותן במכירת פרחים במקומות בילוי.

על פי כתב האישום, בין השנים 2016 – 2023 עסק הנאשם במכירת פרחים במקומות בילוי בסופי שבוע.

לצורך תפעול העסק, הנאשם שכר לעבודה קטינות וצעירות בגילאי 15 – 21 שנים עולות חדשות מרוסיה תוך שהוא מנצל את מצוקתם הכלכלית והיותם לבד בארץ.

הנאשם שילם להן שכר גבוה של מאות שקלים לערב, והורה להן להסתובב במקומות בילוי שונים מנהריה ועד חיפה, ולהציע פרחים עבור תשלום. הנאשם דרש מהקטינות והצעירות כי תגענה לעבודה כשהן מאופרות ולבושות בשמלות או חצאיות קצרות, ותידרך אותן כיצד להתנהג, מה לומר, ואיך לבצע את העבודה.

הנאשם, נהג לגעת בגופן של המתלוננות ללא הסכמתן. בנוסף, ביצע במתלוננות עבירות מין חמורות ועבירות נוספות, בשעה שהסיע אותן לעבודה או בחזרה מהעבודה, או במקומות שונים מחוץ לשעות העבודה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות אינוס, מעשה סדום, ניסיון אינוס, ניסיון מעשה סדום, ריבוי עבירות מעשים מגונים, ריבוי עבירות הטרדה מינית, עבירת איומים ועבירות הדחת קטין לסמים מסוכנים.

עוד בחדשות: בת 13 נאנסה במלון בנתניה – 3 יועמדו לדין

השבוע פורסם כי המשטרה פענחה את פרשיית האונס של בת ה-13 במלון הנטוש בנתניה ובסיומה הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד תושב ג'סר א זרקא בחשד לאונס קטינה ועבירות נוספות. מתוך ה-7 שנעצרו 3 יוגש נגדם כתב אישום בגין אונס ביום חמישי הקרוב, בעניינו של אחר החשודים מיוחסות לו גם עבירות של שיבוש הליכי חקירה ושלושה נוספים יוגש נגדם בהמשך כתב אישום על הדחת קטין לשימוש באלכוהול וסמים.

כזכור, חוקרי מחלקת משפחה בתחנת נתניה פתחו בחודש שעבר בחקירה עם קבלת דיווח על חשד לאונס קבוצתי של נערה בעיר תוך שהיא מודחת לשימוש באלכוהול וסמים.

עם התפתחות החקירה עצרו בלשי התחנה מספר חשודים בחשד למעורבות וביצוע האונס תוך שהם מספקים לקטינה אלכוהול ומדיחים אותה לשימוש בסמים. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום כאמור הוגשה הצהרת תובע נגד אחד החשודים, זאת בנוסף להצהרת תובע שהוגשה אתמול כנגד חשוד נוסף ובימים הקרובים יוגש נגד 2 מעורבים נוספים כתב אישום בגין עבירות אונס ושיבוש הליכי חקירה. כתב אישום נפרד בגין הדחת קטין לשימוש בסמים יוגש בהמשך נגד 3 מעורבים נוספים.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות