תושב הדרום נאשם כי החזיק ברכבו מטען חבלה

לביהמ"ש המחוזי בב"ש הוגש כתב אישום נגד אנדריי לבובקין, בן 31 מאשקלון, לאחר שבחיפוש ברכבו נמצא מטען חבלה מאולתר. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר
גילי סיוון-כהן |
מעצר. ארכיון

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד אנדריי לבובקין, בן 31 מאשקלון לאחר שבחיפוש ברכבו נמצא מטען חבלה מאולתר. ללבובקין יוחסו עבירות ייצור נשק ונשיאה והובלה נשק והכנת עבירה בחומרים מסוכנים.

על פי כתב האישום במהלך חודש ינואר האחרון במסגרת פעילות משטרתית יזומה, נמצא בתא הכפפות ברכבו של לבובקין מטען חבלה מאולתר ואקדח גז מדמיע. בנוסף, נמצא ברכבו מסמך הנושא כותרת צו חתום "חיפוש במקום וחדירה לחומר מחשב" כאשר פרטיו של נשוא הצו מחוקים, כובעי משטרה, חולצות עם כיתוב "משטרה" וסמל "משטרת ישראל", כפפות שחורות ונרתיקי אקדחים.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה הפרקליטות: "קיים יסוד סביר לחשש כי שחרורו ממעצר יביא לשיבוש הליכי משפט, חשש זה נלמד מהתנהגות המשיב, בשעה שעוכב על ידי הבלשים שיקר וטען שלא הגיע עם רכבו לעבודה וכי אינו נמצא בחנייה . כל זאת מאחר וידע שמחזיק ברכבו את מטען החבלה המאולתר…".

כתב אישום בעקבות ויכוח על חניה: "אני אדקור אותך"

עוד בחדשות: בני זוג בשנות ה-30 לחייהם מבת ים, נאשמים כי היכו בני זוג אחרים, רק בגלל שחסמו להם את הרכב בחניה, בימים האחרונים הוגש נגד הזוג המכה כתב אישום בגין תקיפה הגורמת לחבלה וכן איומים.

על פי כתב האישום, לפני קצת פחות מחודש, הנאשם דפק על דלת ביתו של שכנו וטען שרכבו חוסם אותו ומונע ממנו לצאת מהחניה. השכן ירד לחניית הבניין על מנת להזיז את רכבו ובדרך התפתח ויכוח בין השניים, כאשר הנאשם צעק לעבר השכן, קילל אותו ובהמשך איים עליו.

גם לאחר שכל אחד מהם נכנס לרכבו, כך מתואר בכתב האישום, בחר הנאשם להזיז את רכבו, לצאת שוב מהרכב, להתקרב בצורה מאיימת לרכבו של המתלונן, הכניס את ראשו לחלון הרכב והמשיך לקלל ולצעוק ולאיים עליו: "רוסי מסריח, אני אזיין אתכם, אני אדקור אותך, אתה לא יודע מי אני, אני אזיין אותך, אני אבוא בלילה, אני אדקור אותך", כל זאת לווה בנפנופי ידיים שכוונו לעבר המתלונן.

_____________________________________

עו"ד חאלד סולחי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות