קרב פעילים בימין: רן כרמי נאשם בתקיפת אורלי לב

פעיל הימין נאשם כי תקף פעילה אחרת לפני כשנה, במהלך הפגנה סמוך לביתה של עידית סילמן. לדיון שנקבע בהליך הוא לא הגיע
דניאל בן חמו |
רן כרמי בוזגלו, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

פעיל הימין רן כרמי בוזגלו הואשם לאחרונה בתקיפה של פעילת ימין אחרת אורלי לב, בהפגנה שהיתה לפני כשנה ומספר חודשים בסמוך לביתה של עידית סילמן. בשבוע שעבר היה אמור להתקיים דיון בעניינו בבית המשפט, אולם כרמי לא הגיע לדיון וזה נדחה.

על פי כתב האישום, החודש ספטמבר 2021, התקיימה הפגנה בסמוך לביתה של ח"כ עידית סילמן ברחובות. במסגרת ההפגנה ניגשה אורלי לב, לעבר מיקרופון שהונח על רמקול על ידי גרמי ונטלה אותו לידיה. באותן הנסיבות, ניגש הנאשם כרמי לעברה וניסה לקחת מידה את המיקרופון בעודה מתלוננת ומתנגדת לכך. בהמשך, הצליח הנאשם ליטול את המיקרופון מידה ונטלו לידיו תוך שנתן מכה בסנטרה באמצעותו ובעט בה ברגלה. "במעשיו אלה, תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין וללא הסכמתה", נכתב בכתב האישום.

בשבוע שעבר היה אמור להתקיים שלב הקראת כתב האישום בבית המשפט, אולם כרמי לא הגיע והשופטת דחתה את הדיון לתחילת חודש מרץ, תוך שהיא מציינת שיעבירו לו את ההזמנה בצורה אישית.

עוד בחדשות: כתב אישום על תקיפת אדם במסעדה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד נדאל אבו לטיף, 38 מכפר ורדים ועמאר דבאח, 40 מדיר אל אסד בגין ניסיון רצח, חבלה חמורה ושיבוש מהלכי משפט, זאת לאחר שתקפו עם עוד שלושה נאשמים אחרים אדם במסעדה בכפר יאסיף. כתב אישום זה מצטרף לכתב אישום קודם שהוגש נגד שלושת הנאשמים הנוספים בפרשה.

לפי כתב האישום, חמשת הנאשמים נפגשו במסעדה ותקפו ודקרו את הקורבן בכוונה לגרום למותו. במהלך התקיפה, ניסה המתלונן להשתחרר ולהימלט אך הנאשמים הפילו אותו ארצה והמשיכו להכותו בבעיטות ובמכות אגרוף נמרצות וקשות בראשו ובכל חלקי גופו כשהוא מוטל על הרצפה, דומם ללא תזוזה ומתבוסס בדמו ולאחר מכן נמלטו מהמסעדה.

במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצר הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשה שהוגשה לבית המשפט ציינו נציגי הפרקליטות כי "שני הנאשמים נמלטו מהמשטרה במשך כחודש וחצי ולא התייצבו לחקירה למרות שידעו כי המשטרה מחפשת אחריהם".

"השניים", נכתב עוד, "ניתקו מגע עם סביבתם ועזבו את מקום מגוריהם, עד שנעצרו על ידי המשטרה בשעת לילה מאוחרת כשהם נוסעים ברכב עם שניים אחרים באזור טמרה וכשבאמתחתם כסף מזומן רב, ציוד אישי ועוד. הנאשם אבו לטיף אף עשה בירור בדבר השכרת יאכטה, נתון אשר מחזק את הסברה כי התכוון להימלט מהארץ".


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות