מורה לפיזיקה נאשם כי הטריד מינית את תלמידו בן ה-17

יוסף קורדובה, 62 ממודיעין עילית, נאשם בביהמ"ש השלום בת"א כי נהג לכתוב לתלמיד הישיבה ב"וואטסאפ" והציע לו מפגשים מיניים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד יוסף קורדובה, בן 62 ממודיעין עילית, זאת לאחר שבמסגרת עבודתו כמורה הטריד מינית תלמיד ישיבה כבן 17 ובין השאר הציע לבצע בו עבירות מין.

מכתב האישום עלה כי בתקופה הרלוונטית לכתב האישום קורדובה עבד כמורה לפיזיקה במוסד לימודים בתל אביב, ובמסגרת זו העביר שיעורי תגבור לתלמידי תיכון. אחד מתלמידיו היה המתלונן הקטין, תלמיד כיתה י"ב הלומד בישיבה. במהלך השנה האחרונה קורדובה קיים עם המתלונן קשר שכלל התכתבויות "ווטסאפ" שבמסגרתן הפנה אליו, בין היתר, התייחסויות בעלות אופי מיני, שיחות טלפוניות, ומפגשים בשעות הלימודים ואף מעבר להן.

כך למשל, נהג לאסוף את המתלונן מביתו ולהסיע אותו לבית הספר. במהלך אחת ההתכתבויות שקיימו ב-"ווטסאפ" קורדובה כתב למתלונן כך: "שמתי 20000 שח בצד בישבילך שתצטרך" (השגיאות במקור), ובהמשך הציע שישלם בעבור תיקון המחשב שלו בכותבו כך: "אני יכול לשלם לך חלק? כי אתה צריך לשמור על הכסף שלך למקרה הצורך.. תשלם אתה 300 ואני 580. הולך?".

בתגובה כתב לו המתלונן "אתה לא מסכים שזה מאוד מוזר להציע את זה?". למחרת במהלך שיעור פרטי שהעביר למתלונן קורדובה אמר לו שברצונו "למצוץ לו", והמתלונן בתגובה ארז את חפציו ועזב את הכיתה.

עוד בחדשות: שוטר נאשם שאיים על חברו בנשק

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש כתב אישום נגד שוטר מג"ב אלי קבטה, וזאת לאחר שכיוון ודרך את נשקו לעבר שוטר אחר עמו התווכח. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים ומעשי פזיזות ורשלנות בנשק.

על פי כתב האישום, במהלך ויכוח בין הנאשם למתלונן בעמדת שמירה בה נכחו השניים ושוטרים נוספים, כיוון הנאשם את הנשק לגופו של המתלונן, ביודעו כי המחסנית נמצאת בתוך הנשק, שחרר את הנצרה ודרך את הנשק. כתוצאה מכך, שני כדורי תחמושת נגרפו לכיוון בית הבליעה, נתקעו ויצרו מעצור בנשק.

אחת השוטרות במקום הדפה את הנשק מידיו של הנאשם כלפי מטה מספר פעמים והנאשם כיוון אותו פעם אחר פעם לעבר גופו של המתלונן. אז השוטרת דחפה בחוזקה את הנשק כך שנשמט מידיו של הנאשם ונותר תלוי על גופו. לאחר מכן, לבקשת המתלונן, נתן לו הנאשם את הנשק, המתלונן הוציא את הכדורים שנתקעו בו והחזיר את הנשק לידי הנאשם. הנאשם השיב את הכדורים למקומם במחסנית, ביקש מהמתלונן שלא לדווח על מעשיו ועזב את עמדת השמירה.

_______________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות