תקף את אשתו במשך תקופה ארוכה – "עשה בה כשק חבטות"

צעירה שנפלה קורבן לאלימות מצד בעלה, הציגה לחוקרי המשטרה יומן שכתבה המתאר את החיים לצד בן הזוג. כעת הגבר, צעיר כבן 20, נתין זר ממרוקו, נאשם בתקיפתה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

עשה באשתו כ"שק חבטות" בשלל אירועים ובמשך תקופה ארוכה, כך עולה מכתב אישום חמור, שהוגש נגד נתין זר ממרוקו בן 20, אשר הואשם בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בבת זוגו, שהחליטה להתלונן רק שחשה כי היא נמצאת בסכנה והציגה לחוקרים יומן שכתבה בצל חייה עם הנאשם. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, בשל הסכנה הצפויה לאישה במידה וישתחרר.

מכתב האישום עלה כי באחת הפעמים במהלן שעות הערב, התגלע ויכוח בין הנאשם לבת זוגו בנוגע להדלקת אור בבית – היא ביקשה ממנו לכבות את האור ושיניח לה לישון. בתגובה לכך, נשך אותה בידה ונגרמו לה חבלות של ממש. במקרה אחר בסמוך למועד חתונתם של התגלע ויכוח בין הנאשם לבת הזוג ביחס לאורך השיער שלה.

כאשר היא לא הסכימה לקצר אותו נטל סכין מהמטבח וגזר באמצעותו את שיער ראשה, ללא הסכמתה וחרף התנגדותה כאשר היא ניסתה לעצור מבעדו באמצעות היד הוא חתך את ידה. במקרה אחר התגלע ויכוח בין השניים ביחס לקטינה שנכחה אצלם בדירה ובמהלכו נתן לה מכת אגרוף בפניה. פרט לכך היא תיארה ביומנה אירועים שונים בהם חנק אותה והיכה אותה בחלקי גוף שונים.

חשה סכנה לחייה

מהבקשה למעצר עד תום ההליכים עלה כי רק כאשר היא חשה סכנה לחייה היא החליטה להתלונן נגדו במשטרה. המדובר במסכת עובדתית מתמשכת בה תקף המשיב את המתלוננת, עשה בה כ"שק חבטות" בשלל האירועים, ובחלקם השאיר בה חבלות וזאת על רקע ויכוחיים פעוטים.

"המתלוננת", כך נכתב בבקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, "ספגה את האלימות ובחרה שלא להתלונן עד שחשה כי היא נמצאת בסכנה".

עוד צוין כי "מהודעותיה ניתן להתרשם ממסכת אלימות מתמשכת לצד המשיב באירועים שונים ותחושת הפחד. המתלוננת בעדותה במשטרה הפנתה לצילום חבלות וכן יומן שכתבה בצל חייה עם הנאשם".

_________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות