כתב אישום: "ניסה לחטוף תלמידות שיצאו מבית הספר"

לביהמ"ש המחוזי בב"ש הוגש כתב אישום נגד נאיף אעסם, המייחס לו ניסיון חטיפה של הילדות, שהצליחו להימלט. הפרקליטות מבקשת להאריך מעצרו עד תום ההליכים נגדו
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד נאיף אעסם, בגין ניסיון חטיפה של תלמידות ליד בית הספר בתל שבע. ניסיון שלא צלח בזכות תושייתן של הילדות. על פי כתב האישום, לאחת מהן אמר כי "אם לא תעלי אל הרכב אני אעשה לך משהו שלא תאהבי". במקביל להגשת כתב האישום נגדו, מבקשת הפרקליטות מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו, בשל מסוכנותו הגבוהה.

מכתב האישום, עלה כי הנאשם, החנה את רכבו סמוך לבית הספר בתל שבע ואז פנה לאחת הקטינות שהיו במקום וביקש את מספר הטלפון שלה וזאת התעלמה ממנו. בתגובה הנאשם יצא מהרכב ותפס בידה של אחותה הקטנה ואמר: "אם לא תעלי אל הרכב אני אעשה לך משהו שלא תאהבי". המתלוננת נמלטה מאחיזתו וברחה עם מהמקום עם אחיותיה.

בידי הפרקליטות ראיות לכאורה להוכחת אשמתו של המשיב, ובין היתר עדות המתלוננת אשר אף זיהתה את המשיב במסדר זיהוי, עדות מנהל בית הספר אליו הגיע המשיב ולו סיפרו המתלוננת ואחותה על האירוע נשוא כתב האישום ותמונת הרכב בו נהג המשיב שצילם מנהל בית הספר. הנאשם ארב למתלוננת ולאחיותיה, קטינות, ליד בית הספר בו הן לומדות, פה אל ש.א וביקש את מספר הטלפון שלה ובהמשך ניסה לחטוף את המתלוננת, אשר אך בנס הצליחה להימלט מידיו ולברוח.

מסוכנות גבוהה

בכתב האישום צוין כי "כעולה מעדות מנהל בית הספר והקטינות, המשיב נוהג להגיע לבית הספר ולחנות בסמוך אליו כשאין לו כל סיבה להגיע אל בית הספר. המבקשת תטען כי התנהגות זו מלמדת על המסוכנות הגבוהה הנשקפת מהמשיב".

הנאשם עצמו טען, כי עבר בבית הספר הרלבנטי בדרכו לקחת אוכל מאדם שאינו יודע את שמו בבית הספר שמביא אוכל לתרומות. המשיב מאשר שנוהג ברכב הרלבנטי לאירוע נשוא כתב האישום.

הנאשם בחקירתו הכחיש את המיוחס לו, אך אישר כי מנהל בית הספר יצא לעברו במועד הרלבנטי לאירוע נשוא כתב האישום. המנהל, כך סיפר לחוקרים, שאל אותו לפשר עמידתו עם הרכב סמוך לבית הספר. בפעם השנייה, לטענת המשיב, מנהל בית הספר חסם את דרכו ליד בית הספר, צילם את רכבו וטען בפניו כי הטריד ומשך בנות והוא הכחיש בפניו. בשלב זה הורה לו המנהל לעזוב את המקום.

_________________________________________

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות