"רוצה ממתק?" – בן 73 נאשם בפדופיליה

שלום כהן, תושב ירושלים, נאשם כי פיתה ילדים, בגילאי 5-8, בממתקים לביתו, שם תקף אותם מינית. במקרה אחר נגע בעצמו לעיני ילדים ברחוב
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד שלום כהן, תושב ירושלים, בן 73, זאת לאחר שביצע עבירות מין בילדים בגילאי 5-8. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים עמד הנאשם סמוך לדירתו המצויה בקומת הקרקע של הבניין וקרא לילדה בת 7 ששבה באותה העת לביתה להתקרב אליו, אז ביצע בה מעשים מיניים. בהמשך אמר לקטינה כי תמתין ליד דירתו והוא יביא לה ממתק. הנאשם נכנס לדירתו והקטינה ברחה מהמקום לביתה. במקרה אחר, עמד הנאשם מחוץ לביתו וביצע מעשה מגונה בפומבי מול מספר ילדים בני 8-5.
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס ומעשה מגונה בפומבי בפני אדם שטרם מלאו לו 16.

תושבי השרון נאשמים כי סחטו בעל חובו וירו לעברו

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד סיף-אלדין עודה ועלאי עודה, שניהם בני 21 מג'לג'וליה, לאחר שבין היתר ביצעו ירי בסמוך לבניין מגורים ביבנה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי סיף-אלדין הוא קרוב משפחה של אעבד ועלא עודה, שסחטו בשנה שעברה מתלונן בעל חוב שהלווה בריבית מעבד עודה. אותו אדם לא נענה לסחיטה ולכן, באוגוסט האחרון, סיף-אלדין ואנשים נוספים נשלחו על ידם כדי לירות לעבר ביתו של המתלונן. כדי להוציא את התכנית לפועל, נסע סיף-אלדין עם האחרים לביתו של המתלונן בטירה, אחד מהאחרים יצא מהרכב וירה באקדח השייך לסיף-אלדין לעבר מכוניתו של המתלונן ושל שכנו. בהמשך נמלטה החבורה מהמקום ונטשה את הרכב בדרך.

כ-20 שעות לאחר המקרה, החליטו סיף-אלדין ועלאי לירות בסמוך לבניין מסוים ביבנה. לצורך כך, הצטיידו השניים באקדח של סיף-אלדין ובשני כלי רכב, כשסיף-אלדין ברכב המבצע ועלאי ברכב הליווי. לקראת הגעתם ליעד הרצוי, שינו השניים את לוחית הרישוי של הרכב המבצע ומיד לאחר מכן, ירה סיף-אלדין שמונה כדורים והשניים נמלטו מהמקום.

בסמוך לבניין היו מספר אנשים שנמלטו בעקבות הירי. עוד עולה מכתב האישום כי בחודש אוקטובר האחרון, בזמן שכוחות משטרה ערכו חיפוש בביתו של סיף-אלדין מצאו בדירתו כלי נשק וסמים. סיף-אלדין בתגובה החל להשליך את הסמים והנשקים מהקומות העליונות של הבית, כדי שלא יתפסו. בדירתו נתפסו אקדחים עם מחסניות תואמות, פלטות ורצועות של כ500 גרם חשיש, וברכב שלו נמצאו אביזרים לנשק.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות: "כתב האישום בעניינם של הנאשמים מתאר רצף של אירועים חמורים שבוצעו באמצעות נשק חם, ומגולל מסכת עבריינית מובהקת, במסגרתה הנאשמים, וסיף אלדין בראשם, הצטיידו בכלי נשק רבים כאמצעי להשלטת פחד ואימה ולפתרון סכסוכיהם בעולם העברייני".

___________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות