מדוע דקרה הקופאית את הלקוחה?

לי בוניאטיאן, 18 מלוד, נאשמת בעבירות של חבלה חמורה ובתקיפת סתם בנסיבות מחמירות. הסיבה: בנה של הלקוחה הפריע לה במהלך עבודתה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד לי בוניאטיאן בת 18, מלוד, הנאשמת שדקרה אישה משום שבנה הפריע לה בזמן עבודתה. לבוניאטיאן מיוחסות עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ותקיפת סתם.

בכתב האישום, נטען כי בוניאטיאן, העובדת כקופאית ברשת חנויות למוצרי בית, התווכחה עם קטין שהכירה, לאחר שצילם אותה והפריע לעבודתה. בין השניים התפתח עימות והם הזעיקו את הוריהם, וגם בין ההורים התפתח עימות שכלל גם זריקת חפצים וקללות.

בשלב מסוים, כך מתואר בכתב האישום, לקחה בוניאטיאן סכין מעמדת הסכינים שבקו הקופה, ודקרה את אימו של הקטין בגב, ובעוד הסכין בגבה, גם אימה של הנאשמת חבטה בראשה באמצעות הטלפון הנייד שלה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את בוניאטיאן עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

גבו פרוטקשן ממאפיה בדרום: "אני חייב לקחת כסף מהעסק הזה"

עוד בפלילים: לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד שלושה נאשמים בגין גביית "דמי חסות" ממאפיה בבאר שבע תמורה 'הגנה' עליה.

על פי כתב האישום, הנאשמים בילאל אלסאנע, לירן איסטחרוב ודראר אלסאנע, קשרו קשר ובמסגרת הקשר, סחטו את בעל המאפיה, באיומים ובכוח, לגביית תשלום כספי בתמורה להגנה על המאפיה. במשך כחודשיים ובהזדמנויות שונות, הגיעו הנאשמים למאפיה, לקחו מוצרים מבלי לשלם עליהם והציעו לבעל המאפיה הצעות לעזרה בעסק.

לאחר כחודשיים בהם ביקרו במאפיה, הגיעו הנאשמים למקום והנאשם בילאל אמר למתלונן "אני חייב לקחת כסף מהעסק הזה, אני לא אשחרר, או שהעסק סגור או שאני מקבל פה משהו, אין כזה דבר באמצע". המתלונן קרא לאנשים קרובים לו על מנת "להפגין נוכחות", אשר ניסו לשכנע את הנאשמים להניח למתלונן. בתגובה, איימו הנאשמים על בעל המאפיה והנאשם דראר תקף את הנוכחים במקום ויחד עם איסטחרוב החלו לגרום נזק לרכבים סמוכים. לאחר מכן, נמלטו הנאשמים מהמקום.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של סחיטה באיומים, סחיטה בכוח, חבלה במזיד ברכב, היזק בזדון לרכוש וגניבה והפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

__________________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות