בלי בושה: חנו בחניית נכים ותקפו את הפקח שרשם להם דוח

שני צעירים, תושבי מזרח י-ם, נאשמים בביהמ"ש כי היכו פקח של עיריית ת"א, השליכו עליו סולם ואבנים וקיללו אותו – רק בגלל שרשם להם דוח על חניה בניגוד לחוק
רונן לוי |

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד שני צעירים, תושבי מזרח ירושלים, בגין תקיפת פקח מעיריית ת"א, לאחר שזה רשם דוח לנאשמים בזמן שחנו בחניית נכה. במקביל לכתב האישום, מבקשת התביעה להותיר את השניים במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

המשטרה פתחה לפני מספר ימים בחקירה עם קבלת תלונה בגין תקיפת פקח מטעם עיריית ת"א במהלך עבודתו. מהתלונה עולה כי הפקח הבחין ברכב אשר חונה בחניית נכים שלא כחוק ברח' ויצמן בת"א והחל לרשום דוח. אחד העובדים בסמוך למקום הבחין בו ואמר לפקח כי מותר להחנות במקום אך הפקח הסביר שאסור ועזב את המקום.

בחלוף זמן, הפקח שב למקום והבחין כי הרכב עדיין חונה בחניית נכים והחל ברישום הדוח, אז ניגש אליו החשוד, גידף אותו ושפך עליו כוס קפה ובהמשך זרק על הפקח אבן ופגע בו. עובד נוסף שהיה במקום, תקף אף הוא את הפקח וזרק על גבו סולם וצעק "שיחפש אותו וירצח אותו". כתוצאה מהתקיפה נגרמו לפקח חבלות והוא נזקק לטיפול רפואי.

שוטרי תחנת לב ת"א עצרו את החשודים בני 18, ו-25 ממזרח ירושלים והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלאו. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א וכאמור בימים האחרונים, הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של תקיפה בצוותא של עובד ציבור ואיומים ויחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

הזמינו כבש לשחיטה – רצחו את המוכר

עוד בפלילים: לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד מחמוד בן דאוד אבו עסב, 22, ומוסטפא בן רשיד אבו עסב, 26, תושבי ירושלים, בגין רצח בנסיבות מחמירות לפני כחודש של אדם עמו הם היו מסוכסכים.

על פי כתב האישום, על רקע סכסוך בין משפחת אחד הנאשמים למנוח, החליטו הנאשמים לפגוע במנוח שעסק במכירת כבשים לפני חג הקורבן. אחד הנאשמים התקשר אל המנוח באמצעות טלפון אשר נרכש במיוחד לצורך כך וביקש ממנו בכזב לרכוש כבש והשניים קבעו להיפגש.

הנאשמים המתינו למנוח סמוך לסמטה ללא מוצא בא-זעים, אז הגיע המנוח ועצר עם רכבו בתוך הסמטה, אחד הנאשמים הכניס את ידו אל תוך חלון הרכב, ירה במנוח כ-10 יריות, נמלט מהמקום ועדכן את הנאשם האחר בדבר ביצוע הפעולה. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרמו למנוח פצעי קליעים בגופו והוא מת כתוצאה מאיבוד דם.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, נשיאת נשק וירי מנשק חם באזור מגורים ובאופן שיש בו כדי לסכן חיי אדם והפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

____________________________________________

עו"ד דניאל טורמן אזולאי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות