המדינה צפויה להעמיד לדין תושב יפו בחשד לפגיעה מינית בקטינים

המשטרה הודיעה לבית המשפט כי סיימה את החקירה בעניינו של יהונתן טל אללוף ובכוונתה להגיש נגדו כבר בימים הקורבים כתב אישום על עבירות מיניות בילדים
גילי סיוון-כהן |
יהונתן טל אללוף, החשוד בעבירות מין בילדים. צילום באדיבות משטרת ישראל

בסיום חקירת המשטרה הוגשה הבוקר (יום ב') לבית המשפט הצהרת תובע כנגד יהונתן טל אללוף, החשוד בפגיעה מינית בקטינים. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בתחנת יפו התנהלה בתקופה האחרונה חקירה מקיפה לאחר קבלת תלונות על חשד לפגיעה מינית בקטינים שארעו בתקופה האחרונה באיזור יפו.

החשוד במעשים, אללוף, תושב יפו בן 40, נעצר ע"י המשטרה מיד לאחר אירוע שהתרחש לפני כשבועיים, בו הציע לקטין לבצע בו מעשים מגונים בתמורה לתשלום כספי. במהלך החקירה התברר כי מאפייני הפעולה של החשוד תואמים לאירוע נוסף בו הציע החשוד הצעה דומה לקטינה בת 11.

במהלך החקירה נמצאו ברשות החשוד מאות תכנים פדופילים בטלפון הסלולרי שלו שנתפס ע"י החוקרים. כאמור, עם סיומה של החקירה כאמור, הוגשה היום הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

בית המשפט גם התיר את פרסום שמו ותמונתו של החשוד למקרה שהינו מעורב בעבירות מין נוספות בקטינים.

עוד בפלילים: שוהה בלתי חוקי נאשם בשוד קשיש בדירתו בבת ים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד דרגאם הבאקי, בן 40 מאזור יהודה ושומרון, זאת לאחר שפרץ לדירה של מתלונן כבן 70 ושדד ממנו באיומים זהב ויהלומים וכ-25 אלף שקלים בשטרות שפג תוקפם.

מכתב האישום שהוגש עולה כי במהלך אוגוסט, הבאקי אשר שהה בארץ באופן בלתי חוקי, טיפס יחד עם אדם אחר על קיר של בניין מגורים בבת ים ופרץ דרך חלון לדירה של מתלונן כבן שבעים. לאחר שהשניים נכנסו לדירה והעירו את המתלונן, הם קשרו את ידיו באמצעות חגורה ואיימו עליו שלא ידבר אחרת "ידקרו וישחטו אותו".

בזמן שהאחר הצמיד לצווארו של המתלונן חפץ חד ושמר שלא יזוז, כך מפורט בכתב האישום, החל הבאקי לערוך חיפוש בבית, בשלב מסוים מצא בארון כ 200 גרם זהב, יהלומים גולמיים, טבעות יהלומים ושרשראות זהב, 1,000 דולר אמריקאי ו-25 אלף שקלים בשטרות שכבר אינם בתוקף. בחלוף כשעתיים ולאחר שגנבו את רכושו של המתלונן ואת ארנקו שהכיל 800 שקלים במזומן, נמלטו השניים מהדירה.

לצד כתב האישום, המייחס לנאשם עבירות של שוד ושהייה בלתי חוקית בישראל, הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצרו של הנאשם בשל מסוכנותו. בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, כתבו נציגי הפרקליטות כי "מדובר בשוד מפליג בחומרתו, המלמד על מסוכנותו העצומה של המשיב. שנכנס באישון לילה לביתו של קשיש, ובצוותא שדד את ביתו, תוך איום בנשק קר".

___________________________________________________

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות