מדוע לא הגיעה ג'ודי ניר מוזס לדיון בתביעת דיבה שהוגשה נגדה?

אבנר הררי תבע פיצוי מניר מוזס לאחר שכינתה אותו "רוצח", אך היא לא הגיעה לדיון בביהמ"ש בשל נסיעה לחו"ל. היא חויבה בתשלום הוצאות בגובה 25 אלף שקל
%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%97%d7%9f |
ג'ודי ניר מוזס, צילום: פלאש 90

ג'ודי ניר מוזס, המתגוננת מפני תביעת לשון הרע שהוגשה נגדה על ידי העבריין אבנר הררי, לא הגיעה אתמול (יום א') לדיון בעניינה בבית משפט השלום בתל אביב בשל נסיעה לחו"ל.

ניר מוזס וחויבה על ידי השופטת, דורית קוברסקי, לשלם להררי הוצאות משפט בסך 25 אלף שקלים.

השופטת קוברסקי ציינה כי ככל ותינתן הסכמה לפסק דין על פני שורה לפי סעיף 79א ברור שסכום ההוצאות יילקח בחשבון במסגרת הפיצוי שבית המשפט יפסוק.

הררי הגיש בשנת 2019 נגד ניר מוזס תביעה לאחר שכינתה אותו "רוצח" בריאיון שביצעה.

מאז הגשת התביעה כנגד ניר מוזס היא דאגה להתנצל בפומבי ולקחת את מילותיה בחזרה, אך הררי לא הגיע עימה להסדר והמשיך בתביעה.

אתמול (יום א') נקבע דיון הוכחות ומספר ימים לפניו, פרקליטיה של ניר מוזס ביקשו לדחות אותו לאחר שהזמינה כרטיסי טיסה לחו"ל, הבקשה לא התקבלה ואתמול היא לא הופיעה לדיון לעדות.

"עשתה דין לעצמה"

בא כוח התובע, ציין בבית המשפט כי "הנתבעת עשתה דין לעצמה כאשר לא התייצבה, לא נימקה את הסיבה לבקשתה לדחיית הדיון, מדובר בתיק שמתנהל כבר שנתיים, היום התיק היה קבוע להוכחות, התובע שהוא אסיר מגיע במיוחד מבית הכלא".

אבנר הררי בביהמ"ש, ארכיון.

השופטת קוברסקי ציינה בהחלטתה, כי התובע מחכה פרק זמן ממושך לבירור תביעתו, הוא נדרש להגיע מבית הסוהר שם הוא כלוא ודחייה נוספת איננה סבירה מבחינתו.

"הנתבעת עשתה דין לעצמה", כתבה השופטת, "לא התייצבה והסתפקה בהגשת בקשת דחייה סתמית מבלי לטרוח ולהסביר מה הסיבה לאי התייצבותה היום יומנו של בית המשפט עמוס ביותר ונוכח הסיטואציה שנוצרה והסכמת התובעים הוצאות בגין דחיית מועד ההוכחות 25 אלף שקלים. ככל ותינתן הסכמה לפסק דין על פני שורה לפי סעיף 79א ברור שסכום ההוצאות יילקח בחשבון במסגרת הפיצוי שבית המשפט יפסוק".


לצפייה ודירוג כבוד השופטת דורית קוברסקי


עו"ד מוטי גרוס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות