בת 29 מהשומרון נאשמת בדריסתו למוות של סרן גיא אליהו ז"ל

מרים בר-און קפלן נאשמת כי ביוני האחרון, במהלך נסיעה לביתה, סטתה עם רכבה לעבר שולי הכביש והתנגשה חזתית באופניו של הקצין, שנפטר מפצעיו זמן קצר לאחר מכן
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט לתעבורה מרכז הוגש כתב אישום נגד מרים בר-און קפלן בת 29 מהשומרון, זאת לאחר שפגעה עם רכבה ברוכב האופניים סרן אליהו גיא ז"ל וגרמה למותו. במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת הפרקליטות לפסול את רישיונה של הצעירה, הנאשמת בגרימת מוות בנהיגה רשלנית ובנהיגה בקלות ראש.

מכתב האישום עולה כי בחודש יוני האחרון נסעה הנאשמת לביתה שבשומרון, תוך שהיא נוהגת בכביש בין עירוני בו מוצב שלט אזהרה אודות רוכבי אופניים שעשויים להימצא בדרך. במהלך נסיעתה בנתיב הימיני של הכביש, סטתה הנאשמת מספר פעמים לעבר השול הימני, ובפעם החמישית, התנגשה עם חזיתית עם רכבה באופניו של המנוח. כתוצאה מהתאונה נפגע סרן אליהו באורח קשה, וחרף מאמצי החייאה מותו נקבע בסמוך למועד התאונה.

לצד כתב האישום, המייחס לנאשמת עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה בקלות ראש או ברשלנות תוך סטייה מנתיב, הגישה הפרקליטות בקשה לפסילת רישיונה של הנאשמת.

עוד בכותרות: יורם ון הארן הוסגר מהולנד לישראל בגין יבוא סמים

המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה השלימה את הליך הסגרתו של יורם ון הארן, המבוקש בישראל בחשד שהיה שותף בייבוא סמים מהולנד.

ון הארן, שהוסגר מהולנד לישראל, חשוד כי במהלך שנת 2016 קשר עם אחרים לייבא סמים מהולנד לישראל ונחת בארץ, על מנת לעמוד להמשך משפטו בישראל.

על פי החשד, ון הארן סיפק, ממקום מושבו בהולנד, יותר מ-4 קילו של סם מסוכן מסוג MDMA לאחרים, ששילחו בלדר לישראל, אשר נתפס בנתב"ג עם הסמים. את בקשת ההסגרה הגישה המדינה להולנד ביולי 2020 במטרה להביאו למשפט בישראל.

לאחר הליך משפטי הכריז בית המשפט בהולנד על ון הארן כבר הסגרה לישראל בגין המעשים שתוארו.

_______________________________________

עו"ד נתנאל מויאל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות