בימים הקרובים: כתב אישום נגד ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי

המשטרה הגישה לביהמ"ש הצהרת תובע על הכוונה להעמיד את מוסלי לדין על עבירות של סחיטה באיומים, כשבועיים לאחר שנעצר בנתב"ג עם הגעתו לישראל לחתונת בתו
רונן לוי |
יוסי מוסלי בביהמ"ש, בשבוע שעבר. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

לבית משפט השלום בראשון לציון הוגשה הצהרת תובע נגד ראש ארגון הפשיעה יוסי מוסלי בגין סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע. ‏כזכור רק לפני שבועיים חזר מוסלי לארץ לחתונת ביתו ואז נעצר ‏וכבר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום

כזכור, במהלך החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, נגד יוסי מוסלי ראש ארגון פשיעה, בן 45 תושב סביון בחשד לאיומים, סחיטה באיומים קשירת קשר לביצוע פשע והנחת חומר נפיץ שלא כדין.

במסגרת החקירה, כך על פי החשד, מוסלי פעל מול הקורבנות במטרה לגייס אותם לעשות עימו עסקים בתחום המטבעות הקריפטוגרפים בדרום אפריקה, עת הקורבנות לא שיתפו עימו פעולה, מוסלי נקט לכאורה באיומים וניסה לסחוט אותם תוך שימוש במוניטין העברייני שלו בעולם הפשע.

כאמור, במהלך החקירה נגבו עדויות מהקורבנות ומעורבים נוספים וכן, נעצר חשוד נוסף מארגון הפשיעה שהובא להארכת מעצר.

לאחר שמעצרו הוארך במספר ימים, הבוקר הוגשה נגדו הצהרת תובע ע"י פרקליטות מחוז ת"א בגין סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע.

בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום חמור עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

עוד בפלילים: דרשה מהמוכר לחמם את הקפה ונדקרה

התביעה המשטרתית הגישה, בתום חקירה, כתב אישום נגד עובד בחנות נוחות בגין דקירת לקוחה באמצעות בקבוק שבור, על רקע דרישתה "לחמם את כוס הקפה".

מצלמות האבטחה במקום תיעדו את האירוע האלים.

חוקרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה לפני מספר ימים, עם קבלת דיווח בדבר אירוע דקירה בתחנת דלק במערב העיר, בו נדקרה אשה על ידי עובד בחנות הנוחות.

על פי עובדות כתב האישום, הקורבן הגיעה אל תחנת הדלק במערב העיר ובשל חילוקי דעות עם עובד בחנות הנוחות בשל בקשתה לחמם את הקפה שרכשה, שפך בפניה הנאשם את הקפה ולאחר מכן שבר בקבוק זכוכית ,רדף אחריה מחוץ לחנות ודקר אותה מספר דקירות בפלג גופה העליון.

כאמור, שוטרים שהגיעו למקום עצרו לחקירה את הנאשם- תושב חולון בשנות העשרים לחייו העובד החנות הנוחות ובסיום חקירתו נכלא, כאשר האשה פונתה אל המרכז הרפואי וולפסון באורח בינוני.

כאמור, יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז הגישה היום לבית המשפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, כתב אישום חמור ובקשת המשך מעצרו של החשוד עד תום ההליכים.

לצפייה בסרטון לחצו כאן


עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות