בגלל ויכוח בקבוצת ווטסטאפ – שוסף גרונו של כלב

אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד ואיל מוחתאסב, 47, אמיר מוחתאסב, 22, ותאמר מוחתאסב, 18, תושבי ירושלים, וזאת לאחר שהיו מעורבים בתקיפה חמורה של המתלוננים וכלבם לפני כשלושה חודשים.

על פי כתב האישום, על רקע ויכוח בקבוצת "ווטסאפ", הגיעו הנאשמים ונוספים לגן ציבורי בו שהו באותו הזמן המתלוננים וכלבו של אחד מהם. הנאשמים והנוספים הכו את המתלוננים תוך שימוש בכלי תקיפה שונים, אחד הנאשמים אף ירה לעבר אחד המתלוננים ושיסף את גרונו של כלבו. בהמשך לכך איימו הנאשמים על המתלוננים וקרובי משפחתם שלא יתלוננו למשטרה. כתוצאה ממעשיהם, נגרם לאחד המתלוננים שבר ברגלו ופצעי דקירה בראשו והוא נזקק לניתוחים. למתלונן הנוסף נגרמה חבלה בידו, ולכלב נגרמו חתכים והוא נזקק לניתוח.

כתב האישום ייחס לנאשמים ביצוע עבירות של חבלה חמורה בכוונה מחמירה בצוותא, פציעה בנסיבות מחמירות בצוותא, החזקת סכין, איומים, הדחה בחקירה, נשיאת נשק, ירי מנשק חם והיזק לבעל חיים והפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עוד בפלילים: מנהל מחסן הוכה בראשו באמצעות רהיט

נהג הובלות של רהיטים היכה באמצעות רגל של רהיט מעץ שבקצהו בורג, בראשו של מנהל מחסן רהיטים, רק מאחר וזה ביקש ממנו שלא לפרוק קרטונים ריקים, כך עולה מכתב אישום שהוגש בימים האחרונים.

על פי כתב האישום, הנאשם, בן 25 מפתח תקווה, עובד כנהג הובלות בחברת רהיטים עם עובד נוסף והוא נוהג לעשות משלוחים למחסנים של החברה. לפני כשבועיים, בשעות הבוקר, הגיעו השניים במשאית למקום כדי לפרוק סחורה ובין השאר החלו גם לפרוק קרטונים ריקים. מנהל המחסן פנה לעובד בבקשה שלא יפרקו במקום קרטונים ריקים, ואף סייע לו להחזיר את הקרטונים למשאית.

בהמשך, כעבור כחצי שעה, הגיע הנאשם ולמרות בקשת מנהל המחסן המשיך לפרוק קרטונים במקום. בעקבות כך מנהל המחסן עלה למשאית והניח את ידיו על גבו של הנאשם. בתגובה לכך, הסתובב הנאשם והכה אותו במכת אגרוף לפניו וכתוצאה מכך ראשו של המתלונן עף לאחור ועובדים שהיו במקום הפרידו בין השניים. מנהל המחסן ירד המתלונן מהמשאית ובעת ששוחח עם עובד של החברה במקום, הנאשם המשיך ואיים עליו באומרו "אני אזיין אותך" ושלח יד לעברו ואחד העובדים הרחיק אותו בכך שדחף אותו לאחור וכתוצאה מכך הנאשם מעד ונפל.

השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד במעשה וכאמור בימים האחרונים הגישו נגדו כתב אישום בגין חבלה חמורה, איומים ותקיפה, בו נכתב בין השאר: "במעשיו המתוארים לעיל, חבל הנאשם במתלונן חבלה חמורה שלא כדין, איים על המתלונן בפגיעה בגופו וכן תקף את המתלונן".

לצפייה בסרטון לחצו כאן

________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות