מדוע חתך תושב ירושלים את האוזן של השכן?

מוחמד ארישק, 19, נאשם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה. על פי כתב האישום שהוגש נגדו הוא פצע את שכנו על רקע סכסוך בין השניים לאחר שדקר אותו בסכין יפני
נעמה כהן |
החזיק סכין בכלא -אילוסטרציה
סכין יפני

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד מוחמד ארישק, צעיר בן 19, תושב ירושלים, זאת לאחר שחתך את אוזנו של שכנו עמו הוא מסוכסך. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין שלא כדין ואיומים. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו של ארישק עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלונן הנם שכנים המתגוררים באותו בניין ובין הנאשם ובין המתלונן קיים סכסוך קודם, לפני מספר חודשים, ירד הנאשם מביתו ועבר סמוך לחניה שם עמדו אותה העת המתלונן, יחד עם אחיו וחברים נוספים.

הנאשם, מתואר בכתב האישום, אשר הבחין במתלונן, אמר לו מרחוק כי לא יסתכל עליו וכן איים להרגו. המתלונן צחק מדבריו של הנאשם. או אז, התקרב הנאשם אל המתלונן מאחור, הוציא סכין יפני ודקר באמצעותה את המתלונן כאשר הוא חותך את אוזנו השמאלית ואת צלע הקרקפת שלו.

אחיו של הנאשם פינה את המתלונן לבית חולים עין כרם, שם קיבל המתלונן טיפול רפואי אשר כלל איחוי של החתך באמצעות כ-40 תפרים, כתוצאה ממעשי הנאשם, סובל המתלונן מחוסר תחושה באוזן ובעיות שמיעה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בפלילים: בת 38 נאשמת כי ניסתה לדקור את השכן

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום בגין ניסיון רצח נגד נאשמת, 38, מנהריה אשר ניסתה לדקור בסכין את השכן שלה, ללא כל סיבה לאחר שנכנסה לדירתו בשעות הבוקר המוקדמות. הפרקליטות מבקשת להותיר את הנאשמת במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

על פי כתב האישום, הנאשמת התגוררה בשכירות ביחידת דיור סמוכה לביתו של המתלונן, בסוף חודש יולי, בשעות הבוקר המוקדמות נכנסה הנאשמת לביתו של המתלונן דרך דלת הגינה וקראה לעבר בני הזוג. בעקבות הקריאות, בני זוג התעוררו משנתם, המתלונן נכנס לסלון הבית וביקש מהנאשמת לצאת מהבית. הנאשמת, כך על פי האישום, יצאה מהבית.

לאחר שהנאשמת חזרה לדירתה, כך מתואר עוד בכתב האישום, היא ביצעה בעצמה חתכים שטחיים בשתי אמות ידיה ובצווארה מקדימה, באמצעות סכין מטבח. בהמשך, נטען עוד, יצאה מהדירה כשהיא אוחזת בסכין בידה, חצתה את גינת הבית ונכנסה שוב לבית המתלונן, נעמדה בסלון הבית וקראה למתלונן "אני רוצה להרוג אותך, אתה רצחת את כולם".

"המתלונן נאבק בנאשמת", נכתב בכתב האישום, "אשתו הגיעה למקום, ותפסה את הנאשמת. לאחר מאבק בנאשמת, בני הזוג הצליחו להוציא את הסכין מידה מבלי שעלה בידה לדקור את המתלונן וללא שנפגעו מהסכין".

_________________________________

עו"ד תומר שוורץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות