אישום נגד שוטר שאיים על בת זוגו: "את שוכחת שאני ביס"מ"

מח"ש הגישה את כתב האישום המייחס לשוטר איומים על בת זוגו וילדיה במספר הזדמנויות. באחד המקרים אמר: "אני יכול לבוא לשים מטען בגלגל שירים אותך עם הילדים"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד שוטר במשטרת ישראל, וזאת לאחר שאיים במספר רב של הזדמנויות על בת זוגו וילדיה. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים.

על פי כתב האישום, במהלך הקשר הזוגי בין הנאשם למתלוננת ועל רקע סירובה של המתלוננת לדרישתו של הנאשם לעיין בתכתובות שלה ברשתות החברתיות, אמר לה "את לא יודעת מה את גורמת לי לעשות.. אוי איזה החלטה אני הולך לקחת, שאלוהים רק אלוהים יסלח לי אבל".

במספר רב של הזדמנויות, הנאשם איים עליה ועל ילדיה ובין היתר אמר לה כי "…יהיה לי כיף לפגוע בך, אני חפץ לפגוע בך.. אני אפגע בך את לא יודעת.. אני אפגע בך… אני יכול לבוא לשים מטען קטן בגלגל ולהרים אותך עם הילדים… לפוצץ אותך באוויר… אני אגמור אותך תנשמי אוויר עד מחר, אני לא אבא של הילדים שלך אני מסוגל להכל…".

"אני אעשה לך פיצוץ בבית"

במקרה אחר אמר לה כי "אני עושה לך פיצוץ בבית, תיזהרי ממני, תיזהרי לנתק לי עכשיו… את לא יודעת מה אני הולך לעשות לך, אני קיבלתי אטרף עלייך, אני הולך לרמוס לך את הצורה, אני הולך לשבור את כל הכלים איתך, עד שאני לא ראה אותך רמוסה מתחת לאדמה אני לא אשתוק. את לא יודעת מה אני הולך לעשות… את לא יודעת מה הולך לקרות לך, אין כשאני שונא בן אדם אני שונא אותו עד הסוף".

עוד צוין בכתב האישום, כי במהלך הקשר הזוגי במועד שאינו ידוע למאשימה, עת ביקשה המתלוננת למנוע מריבה עם הנאשם, הסתגרה בחדרה. אז פרץ הנאשם את דלת החדר תוך שנתן מכה למנעול הדלת. הנאשם פנה למתלוננת באמרו "את שוכחת שאני ביס"מ", וזאת בכוונה להפחידה.

________________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות