בן 24 מת"א נאשם בניסיון רצח בגן שעשועים

הצעיר, נאשם ע"י הפרקליטות כי ירה לעבר אדם עמו היה מסוכסך בעודו מבלה בגינה הציבורית ביחד עם בנו הפעוט ואשתו ההרה: "לא בחל בדבר בניסיון לממש מטרתו"
מעיין לביא |
גינה ציבורית, ארכיון. צילום: פלאש 90
גינה ציבורית. צילום ארכיון: פלאש 90

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום בגין ניסיון רצח נגד נאשם, בן 24 מתל אביב, שבשל סכסוך ירה לעבר אדם אשר היה בגן השעשועים עם בנו הפעוט ואשתו ההרה. במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות גם בקשה להאריך את מעצרו של הצעיר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו וזאת בשל מסוכנתו. "תעוזתו של הנאשם מלמדת", כך נכתב בבקשה המעצר, "כי לא יבחל בדבר בניסיון לממש את מטרתו".

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רותם נוימן וסרמן מהפרקליטות, עולה כי בין הנאשם למתלונן הכרות רבת שנים, כאשר לאחרונה התגלע סכסוך בין השניים. לפני כשבועיים בשעות הצהריים, הגיע המתלונן למספרה בעוד אשתו ההרה ובנו הפעוט המתינו לו בגינת משחקים הסמוכה למקום. הנאשם שהגיע למקום רכוב על אופניים חשמליים, שבחזקתו נשק מאולתר, פנה אל המתלונן בסמוך לכניסה למספרה וביקש לשוחח עמו, אך המתלונן התעלם מבקשתו.

"אל תירה בבן שלי"

הנאשם, כך נטען בכתב האישום, שהמתין למתלונן מחוץ למספרה, ניסה לשוחח עמו בשנית, אך המתלונן, שהיה בדרכו לגינת המשחקים לאשתו ובנו הפעוט, אמר לנאשם כי הוא אינו פנוי וכי ישוחחו מאוחר יותר. בסמוך לכך ירד הנאשם מהאופניים החשמליים והחל לרוץ לכיוון המתלונן, תוך שהוא צועק לעברו "תרחיק את הילדה". אז כיוון הנאשם את הנשק, שהביא עמו וירה לכיוון פלג גופו העליון בכוונה לגרום למותו, והכל כאשר המתלונן מצוי בצמוד לבנו ואשתו וקורא לעבר הנאשם "אל תירה בבן שלי".

אחד הקליעים פגע במתלונן, אשר החל להימלט מהגינה לכיוון הרחוב, בעוד הנאשם רודף אחריו וממשיך לירות. לאחר שהנאשם נתקל במעצור בנשק הוא שב על עקבותיו ונמלט מן המקום. בעקבות האירוע המתלונן הובהל לבית החולים טופל בחדר הלם ונותר מורדם ומונשם למשך יותר משבוע.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל לכתב האישום, ציינה עו"ד נוימן וסרמן כי "תעוזתו של המשיב, אשר ניסה לרצוח את המתלונן בעודו שוהה בגינת משחקים ומנדנד את בנו הפעוט, כאשר אשתו ההרה מצויה אף היא במקום, בטבורה של עיר ובצהרי היום – מלמדת כי המשיב לא יבחל בדבר בניסיון לממש את מטרתו".

עוד צוין בבקשת המעצר, כי "העובדה כי למשיב הייתה נגישות לנשק ולתחמושת, שמקורם אינו ידוע וכך גם מקומם היום, יש בה כדי להעצים את מסוכנותו".

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של ניסיון לרצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, נשיאה והובלה של נשק שלא כדין, שיבוש מהלכי משפט והחזקת סכין או אגרופן למטרה לא כשרה.

________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות