מדוע הותקף שומר בבניין היוקרתי בפארק צמרת?

ע"פ המשטרה, תושב גני תקווה בן 36, לא היה מרוצה מכך שהמאבטח בפרויקט היוקרתי בת"א העיר לנער שלא אסף אחר כלבו, ובתגובה היכה אותו ואיים עליו: "אזיין אותך"
נעמה כהן |
פארק צמרת בת"א, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שומר בניין יוקרתי בפארק צמרת בצפון תל אביב, רק העיר לנער על כך שלא אסף את צרכי כלבו מהכניסה לבניין ובתגובה עבר תקיפה אלימה על ידי גבר שנקרא למקום על ידי אשתו. היום בסיום חקירת המשטרה, הגישה הבוקר התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים של התוקף, תושב גני תקווה בן 36.

.על פי כתב האישום לפני מספר ימים, המתלונן, בן 46, היה עסוק בעבודתו והעיר לנער ששהה במקום על כך שהכלב שלו עשה את צרכיו בסמוך לבניין. בסמוך לכך, הגיעה אשתו של הנאשם שאין לה היכרות עם הנער והחלה לצעוק על השומר על כך שהעיר לו. בתגובה לכך, השומר ניסה להבין האם היא דיירת בבניין, ולאתר שהבין ממנה שאינה דיירת בבניין, ביקש ממנה לעזוב את המקום. זאת בתגובה החלה לקלל ולאיים על המתלונן בכך שאמרה לו "בן זונה אני אזיין אותך".

תקיפה בטבורה של עיר

השומר לא הגיב וחזר למקומו. זמן קצר לאחר מכן, נכנס הנאשם לבניין וצעק לעבר המתלונן "אתה צעקת על אשתי מי אתה בכלל מי אתה בכלל". המתלונן הסביר לנאשם כי לא צעק עליה אך הנאשם מיד איים עליו בכך שאמר לו "מי אתה אני אזיין אותך". בהמשך לכך, ותוך כדי שהמתלונן יושב על כסאו, הנאשם החל לתקוף את המתלונן בכך שדחף אותו, נגח בראשו וסטר לו. השומר בתגובה נעמד על רגליו אל מול הנאשם, אולם הנאשם לא חדל ממעשיו, וחבט בפניו באמצעות מכת אגרוף, והפילו אל הקרקע.

בהמשך לכך, הנאשם עזב את הבניין בעוד השומר נותר שרוע על הקרקע ונוכחים שהיו בבניין חשו לעזרתו. "נסיבות ביצוע העבירות", נכתב בבקשה להארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, "מעידות על בך שמהמשיב נשקפת מסוכנות גבוהה כלפי הציבור. אירוע התקיפה התרחש בצהרי היום, בטבורה של עיר לעיני כל, כאשר הנאשם אינו מורתע מעוברי אורח במקום, שחששו להתקרב מזעמו של המשיב".

עוד נכתב בבקשת המעצר, כי "מעל לכל ניצבת העובדה כי הבסיס לתקיפות ולחבלות במתלונן הייתה אך בקשתו של האחרון לעשות את עבודתו. כל חטאו של המתלונן היה לשמור על הבניין בו הוא מועסק כמאבטח".

______________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות