אישום: סיפק נשק ששימש לרצח של יוסף יוספיה ז"ל

הרצל שמאמי, 70 מחדרה, נאשם כי סיפק לחשוד ברצח אקדח, מחסנית וקופסא עם כדורים, אלה שימשו אותו זמן קצר לאחר מכן כדי לבצע את הירי שהוביל למות יריבו
אייל חן |
אקדח, ארכיון.

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד הרצל שמאמי, 70, מחדרה, בגין עבירות נשק, זאת לאחר, שסיפק את הנשק ששימש לרצח יוסף יוספיה ז"ל. כתב האישום המייחס לו החזקה, נשיאה והספקה של אקדח, מחסנית עם כדורים לאקדח וקופסה ובה כדורי אקדח נוספים.

כמתואר בכתב האישום בין שמאמי לבין א.א. החשוד ברצח יוספיה, ישנה היכרות רבת שנים, אך הם לא מצויים בקשר אדוק ולא נפגשו תקופה. בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת, ה-22 ביוני 2018, יצר א.א, קשר טלפוני עם המשיב ובסמיכות לכך נסע עם רכבו מביתו שבפתח תקווה לביתו של המשיב בחדרה. שם נפגשו השניים בסביבות השעה 03:08 בבוקר, במרחק מה מביתו של המשיב, בסמיכות לרכב ולגינה שממוקמת שם.

במהלך המפגש, או לפניו, ביקש א.א מהמשיב כי ימסור לידיו נשק. לאחר כחצי שעה של מפגש, פנה המשיב לביתו או למקום סמוך לביתו ונשא עמו משם אקדח, מחסנית ובה לפחות 8 כדורי אקדח, וקופסה ובה 38 כדורי אקדח, אשר אותם החזיק במשך פרק זמן אשר אינו ידוע למאשימה עובר למפגש. כל אותה העת המתין א.א למשיב במקום המפגש. המשיב מסר את האקדח, המחסנית ובה הכדורים ואת הקופסה ובה הכדורים נוספים לידי א.א ובחלוף כעשרים דקות נוספות השניים נפרדו.

38 כדורי אקדח

בסמיכות לכך, כך מתואר בכתב האישום, נסע א.א מחדרה לרמת גן ובחלוף כשעה מסיום המפגש עם המשיב בחדרה, ירה א.א למוות ביוסף יוספיה ז"ל באמצעות האקדח והתחמשות אותם סיפק לידיו המשיב וגרם למותו.

בידי הפרקליטות פלטי תקשורת ואיכונים אשר מלמדים על הקשר בין השניים, תוצרי מצלמות אבטחה מאזור מגורי המשיב, בהם נראה המפגש בין השניים, יציאתו של המשיב מכיוון ביתו למפגש, חזרת המשיב לאזור ביתו והליכתו בשנית לעבר המפגש כשנראה כי הוא אוחז דבר מה בידיו ומנסה להסתירו.

התיעוד כולל גם את סיום המפגש ועזיבת כל אחד מהשניים לדרכו, כשהמשיב שב לביתו כשנראה שאינו אוחז בדבר בידיו. כמו כן הודעותיו המוקלטות של החשוד ברצח אשר מפליל את הנאשם באספקת האקדח, המחסנית והכדורים הנוספים. בעימות שנערך בין השניים חזר א.א על גרסתו. בתגובה להכחשת המשיב סייג קמע את דבריו, והסביר זאת בתום העימות.

"כנגד הנאשם קמה עילת מעצר שכן יש במעשיו כדי להעיד על הסיכון הנשקף ממנו לביטחון הציבור בכללותו, עת סיפק אקדח שאינו רשום במאגרים ומקורו אינו ידוע, לרבות מחסנית המכילה כדורים וקופסה ובה 38 כדורי אקדח נוספים, אשר בחלוף כשעה מעת הספקתם שימשו לרצח של אדם", נכתב בבקשה למעצר.


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות