היכן מבצע עבודות שירות צעיר שתקף קשיש בתחנת דלק?

המשטרה חיפשה אחר חשוד בתקיפת אדם בן 76 בתחנת דלק ואיתרה אותו במקום בו הוא מרצה עבודות שירות בשל עבירות קודמות: מרכז יום לקשיש בנס ציונה
אייל חן |
אילוסטרציה Envato

צעיר בן 25 מרחובות שהואשם בתקיפת זקן הגורמת חבלה, לאחר שתקף אותו כשבא לתת לו שרות בתחנת דלק, נעצר על ידי המשטרה במרכז יום לקשיש, שם מבצע עבודות שירות מתיק אחר בו הורשע בעבירות סמים. בימים האחרונים הוגש נגד הצעיר כתב אישום ובמקביל מבקשת המדינה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו בשל מסוכנותו וחומרת העבירות המיוחסות לו.

על פי כתב האישום, עבד הקשיש בן 76 כמתדלק בתחנת דלק "סונול" בצומת בית עובד בסוף השבוע האחרון הגיע הצעיר, בצהריים לתחנת הדלק עם רכבו על מנת לתדלקו. אז ניגש הקשיש לכיוון הרכב וחברו של הנאשם העביר לו כסף עבור הדלק מבעד לחלון הנוסע. הקשיש נטל את הכסף, והלך לכיוון מרכז התחנה על מנת לפתוח את משאבת הדלק, תוך שהנאשם אומר לו "תתדלק אותי". בנסיבות אלה, יצאו הנאשם והאחר מהרכב, והנאשם התקרב אל עבר המתלונן תוך שמביע את מורת רוחו מהתנהלות המתדלק וכן קילל אותו "בן זונה" וקללות נוספות.

לאחר מכן התקרב המתדלק אל עבר הנאשם והושיט לו את כספו בחזרה אולם הנאשם לא לקח אותו, אז נגע הנאשם במשקפי הראיה של המתדלק וזה הזיז את ידו של הנאשם והתרחק ממנו, אולם הנאשם המשיך להתקרב אל עבר המתלונן, הניח עליו את ידו והמתלונן הדפה ממנו. בהמשך, הכה הנאשם בידו של המתדלק והכסף נפל מידו, אז התרחק הנאשם מהמתלונן וחזר לרכב והמתלונן התרחק ממשאבת התדלוק ונכנס לחדר המתדלקים בתחנה.

עבירות חמורות

בהמשך, כך לפי כתב האישום, יצא הנאשם פעם נוספת מהרכב, וניגש אל החדר, שם שהה אותה עת המתדלק, הנאשם דרש ממנו לתדלק את רכבו אולם זה סירב ובתגובה הנאשם קילל את המתדלק ובעט בחוזקה בכיסא שפגע בבטנו של המתדלק אשר נהדף לאחור. הנאשם לא הפסיק בכך, הרים את הכיסא והכה באמצעותו את המתדלק הקשיש ויצא מהחדר, כאשר האדם שהיה עימו סגר את הדלת. בהמשך, שב הנאשם אל החדר, פתח את הדלת, ניסה לבעוט במתדלק אשר התרחק לאחור. אז התקרב הנאשם פעם נוספת אליו ובעט בו בחוזקה כך שהוא נהדף לאחור בעוצמה רבה ונפל על גבו אל הארץ.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי הנאשם אותר במרכז יום לקשיש בנס ציונה, שם הוא מבצע עבודות שירות בגין עבירת סמים בה הורשע.

"משנה חומרה יש לייחס לעובדה כי המשיב תקף את המתלונן – קשיש בן 76 – הותיר בו חבלות על רקע עניין של מה בכך, רק כי התנהלותו לא מצאה חן בעיניו. אם לא די בכך, הרי שהמשיב יכול היה להסתפק בחלק הראשון של האירוע שאירע סמוך למשאבות הדלק, אולם המשיב לא חדל ממעשיו והלך אחרי המתלונן אל חדר המתדלקים, שם הסיג גבול אל החדר ותקף בברוטאליות את המתלונן", נכתב בבקשה למעצר עד תום ההליכים.

______________________________________________________

עו"ד יניב זוסמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות