כדורסלן עבר נאשם באיומים על אשתו: "אקבור אותך מתחת לאדמה"

לפי כתב האישום שהוגש לביהמ"ש בת"א, הספורטאי תקף את בת זוגו השופטת כי רצתה להיפרד ממנו: "אם תמשיכי לדבר על גירושין אעיף לך את כל השיניים מהפה"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד כדורסלן עבר המייחס לו איומים ותקיפה של אשתו לשעבר, שופטת בעבודתה. באחד המקרים, לפי כתב האישום, חצץ בין השניים בנם, בניסיון להגן על אימו מנחת זרועו. הספורטאי, נטען עוד, איים על האישה ברצח, על רקע רצונה להיפרד ממנו. "בחיים לא אפרק את המשפחה, גדלתי על ערכים", כך על פי כתב האישום אמר לאישתו, "אני אקבור אותך מתחת לאדמה, מתחת לבלטות, ולא אתן לך לגדל את הילדים".

על פי כתב האישום הנאשם היה נשוי ולהם שלושה ילדים, במהלך קיץ 2019 או בסמוך לכך, הודיעה המתלוננת לנאשם כי ברצונה להתגרש ממנו. על פי כתב האישום, בעת ששהו הנאשם והמתלוננת במטבח בבית, איים הנאשם על המתלוננת, בפגיעה שלא כדין בגופה, באומרו: "אם תמשיכי לדבר על גירושין אני אתן לך בוקס ואעיף לך את כל השיניים מהפה", במטרה להפחידה ולמנוע ממנה להתגרש ממנו.

על פי אישום נוסף, שהו הנאשם והמתלוננת בחדר השינה והתפתח דין ודברים ביניהם בנוגע לחלוקת הכספים על רקע סכסוך הגירושין, במהלכו איים הנאשם בפגיעה שלא כדין במתלוננת, בכך שאמר לה כי ירצח אותה, יישב על כך בכלא והילדים יסבלו, וזאת מתוך כוונה להפחידה.

בסמוך לאחר מכן, כך טוענים בפרקליטות, תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין על ידי כך שדחף אותה בניסיון להוציאה מהחדר והמתלוננת התנגדה. בתגובה לכך, אחז הנאשם בצווארה בשתי ידיו, לחץ עם אגודליו על גרונה, והדף אותה לעבר המיטה שבחדר, כשהוא רוכן מעליה ואינו מרפה מאחיזתו בצווארה. הנאשם חדל ממעשיו רק לאחר שהמתלוננת השתנקה והדפה אותו לאחור באמצעות ידיה.

"אקבור אותך מתחת לבלטות"

על פי אישום השלישי, בעת שעבדה המתלוננת בחדר העבודה שבבית, נכנס הנאשם לחדר, שוחח עימה על רצונה להתגרש והודיע לה "בחיים לא אפרק את המשפחה, גדלתי על ערכים״. בהמשך לכך, רכן לעברה ואיים עליה בפגיעה שלא כדין בגופה באומרו: "אני אקבור אותך מתחת לאדמה, מתחת לבלטות, ולא אתן לך לגדל את הילדים", מתוך כוונה להפחידה. בתגובה לכך, נמלטה המתלוננת לחדר המשחקים הסמוך.

על פי המתואר באישום, בסמוך לאחר מכן, בחדר המשחקים, תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין על ידי כך שאחז בידיה וכופף אותן לעבר החזה שלה באופן שלא תוכל להתנגד. בהמשך, דחף הנאשם את המתלוננת לעבר כוננית הספרים שבחדר. בתגובה, צעקה המתלוננת לעזרה. למשמע צעקותיה של המתלוננת, ירדו הילדים מהקומה העליונה שבבית ונעמדו בגרם המדרגות. הנאשם, שהבחין בכך, הרפה מאחיזתו במתלוננת, יצא לקראתם, והמתלוננת יצאה בעקבותיו.

בהמשך, נטען, תקף הנאשם את המתלוננת, על ידי כך שאחז בצווארה בידו הימנית, כופף את גבה לכיוון הרצפה והוליך אותה לכיוון הסלון שבבית תוך שהפטיר לעבר הילדים שהוא מחבק אותה. הילד שחזה במתרחש, ניסה להרחיק את הנאשם מהמתלוננת על ידי כך שחצץ בגופו בין השניים. המתלוננת התיישבה על הספה כשהיא רועדת. כתוצאה מהתקיפה, נגרמה לה חבלה בגב.

___________________________________________________

עו"ד איתמר פלג

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות