טרור בבירה: תושב רמאללה נאשם בניסיון רצח של 2 שוטרי מג"ב

נאדיר אחמד, 20, נאשם בביהמ"ש המחוזי בי-ם בניסיון לפגוע אנשי כוחות באירוע שהתרחש לפני כ-3 שבועות בשער שכם מתוך מניע לאומני
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד נאדיר אחמד, תושב רמאללה כבן 20, וזאת לאחר שניסה לרצוח שני שוטרי מג"ב לפני כשלושה שבועות בשער שכם מתוך מניע לאומני ואידיאולוגי. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע שתי עבירות של מעשה טרור של ניסיון לרצח, החזקת סכין, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות וכניסה לישראל בניגוד לחוק. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים.

על פי כתב האישום, הנאשם נכנס לשטח ישראל, ללא אישור שהיה, כשהוא נושא בכיסו שתי סכינים. הנאשם הגיע לשער שכם, התיישב על מדרגות הרחבה התחתונה כחצי שעה ולאחר מכן, כשהוא מעורר את חשדם של השוטרים במקום, החל לעלות במדרגות לכיוון רחוב סולטאן סולימאן בסמוך לעמדת המשטרה.

בשלב זה, כך נטען בכתב האישום, החלו השוטרים במקום לתשאל את הנאשם וביקשו ממנו להציג תעודת זהות. לאחר שהנאשם ניסה להתחמק משאלות השוטרים ואמר כי אין לו תעודת זהות, הורו לו השוטרים להיכנס לעמדת המשטרה לטובת בידוק מעמיק. אז הנאשם הוריד את התיק מעל גבו, התקדם מספר צעדים אל תוך העמדה, שלף במהירות סכין, ניסה לדקור את אחד השוטרים ובתגובה הדף אותו השוטר באמצעות ידו.

המשיך לדקור גם אחרי שנורה

שוטר אחר שהיה במקום זינק לעבר הנאשם והשניים החלו להתקוטט תוך שהנאשם מנסה שוב ושוב לדקור אותו, עד שדקר אותו בעוצמה בצווארו. שני השוטרים שהיו במקום ירו לעבר גופו של הנאשם וגם לאחר שנורה המשיך לנסות ולפגוע באחד השוטרים עד שנוטרל. כתוצאה מדקירת הסכין השוטר הובהל לבית החולים שם ביצעו בו טיפול רפואי מציל חיים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע שתי עבירות של מעשה טרור של ניסיון לרצח, החזקת סכין, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות וכניסה לישראל בניגוד לחוק. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים.

______________________________________________________________

עורך דין פלילי מור ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות