חסם נתיב לאופנוע – גרם למותו של הרוכב

קאיד אלמחדי, 28 מהפזורה הבדואית, נאדם בגרימת מותו ברשלנות של רוכב האופנוע עדי לקסר לפני כשנתיים בכביש 25. הפרקליטות: "הוא אחראי לתוצאה הקטלנית"
דניאל בן חמו |

לבית המשפט לתעבורה בב"ש כתב אישום נגד הנאשם קאיד אלמחדי, 28, מהפזורה הבדואית, בגין גרם מוות ברשלנות של עדי לקסר ז"ל בתאונת דרכים קטלנית לפני כשנתיים בכביש 25. "התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותו של הנאשם", נכתב בכתב האישום.

על פי כתב האישום, ‏לפני שנתיים, עת נהג הנאשם בשעות הערב ברכבו בכביש 25, לא נתן זכות קדימה לאופנוע שהגיע מולו בצומת וחסם את נתיב נסיעתו. עקב כך, התנגש המנוח שרכב באופנוע ברכבו של הנאשם, הועף מהאופנוע ומצא את מותו המידי.

בכתב האישום צוין, כי "התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותו של הנאשם, שכן לא נתן זכות קדימה לאופנוע, נהג ברכבו בחוסר זהירות וללא תשומת לב מספקת ולא נקט אמצעים סבירים למניעת התאונה".

תושב אשקלון נאשם בתאונת פגע וברח

אתמול (יום ג') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד עדי משרקי, בן 65 מאשקלון, המייחס לו ביצוע עבירות של הפקרה ונהיגה רשלנית. משרקי פגע בשני נהגים שעמדו בסמוך לרכביהם, פצע אותם קשה ונמלט.

על פי כתב האישום, לפני מספר שבועות, בשעות הבוקר, נהג הנאשם ברכבו ברחוב בר כוכבא באשקלון, סטה ימינה ופגע בשני נהגים, שעמדו בכביש סמוך לרכביהם והם נפגעו קשה. לאחר התאונה, הנאשם עצר את רכבו כ-20 מטרים ממקום הפגיעה, שהה במקום מספר דקות ולאחר מכן, עזב את מקום התאונה ונסע לביתו.

בכתב האישום צוין, כי הנאשם, במעשיו, נהג בדרך בקלות דעת או ברשלנות, גרם לתאונה בה נפגעו בני אדם והפקיר לאחר פגיעה את הנפגעים מבלי לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לפסול את רישיון הנהיגה שלו, שכן המשך נהיגתו של הנאשם מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי הוא אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה.

בבקשת המעצר ציינו נציגי הפרקליטות, כי "קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין, זאת מעצם חומרת מעשה ההפקרה אשר ביסודו יש ניסיון להימלט מהליכי משפט ומאימת החוק, בשים לב ששני בני אדם נפגעו חבלות חמורות ביותר והמשיב לא עשה דבר לסייע להם לאחר שגרם לפגיעה בהם".

______________________________________________________

עו"ד פלילי אליז קסנטיני

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות