בגלל ויכוח: בן 18 נאשם כי דקר את בן הדודה של חברתו

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי בירושלים נגד אייל פיטוסי המייחס לו חבלה בנסיבות מחמירות לאחר שפצע באופן קשה צעיר אחר על רקע ויכוח לוהט
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד אייל פיטוסי, צעיר בן 18, תושב ירושלים, זאת לאחר שדקר את בן דודה של חברתו לפני כשבוע במרכז העיר. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם שהה עם חברתו במרכז העיר ולאחר ויכוח בין השניים היא פגשה את המתלונן, בן דודה, וביקשה כי ילווה אותה לביתה. הנאשם ניסה לאתר את חברתו ופגש אותה צועדת לצד המתלונן, כעס על כך, צעק ואיים עליהם באמצעות סכין. המתלונן ריסס גז פלפל לעבר פניו של הנאשם כדי להרחיקו, אז קפץ לעברו הנאשם ודקר אותו בבטנו.

בתגובה, כך לפי כתב האישום, בעט המתלונן בנאשם והפיל אותו על הרצפה, ברח מהמקום, התמוטט לאחר מרחק קצר ופונה לבית החולים. כתוצאה מדקירת הסכין המתלונן נפגע בכבד ונזקק לניתוח חירום, במהלכו בוצעה כריתת כיס המרה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין שלא כדין וכאמור, הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בפלילים: נתין זר מאריתריאה חשוד בהתעללות בכלבו

נתין זר מארתריאה, בן 29, נעצר בחשד להתעללות בבעל חיים, לאחר שגזר את אוזניו של כלבו, שם אותם במגירה ויצא עם הכלב המדמם לטיול. היום הוא הובא להארכת מעצר ובית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים. "אמנם מדובר בפעולות שנעשו כלפי כלב אך לטעמי מדובר במעשים המלמדים על מסוכנות שאינה מבוטלת כאשר ההיגיון של החשוד מלמד על מסוכנות הן כלפי בעלי חיים אך גם אולי כלפי אחרים", כתב השופט אור ממון בהחלטתו.

אתמול בשעות הלילה התקבל דיווח במשטרת השכונות על גבר שמטייל עם כלב ששתי אוזניו חתוכות והוא מדמם. שוטרי סיור שהגיעו למקום, פגשו את החשוד והבחינו בכלב המדמם מאוזניו וכאשר שאלו מה קרה, הוא סיפר להם שחתך לכלב את האוזניים ופתח את המגירה בביתו והראה להם אותם.

השוטרים עצרו את החשוד לתחנה והיום בשעות הצהריים הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, שם אמר טוען המעצרים רס"ב משה פויסטרו: "לא יודע איך להגדיר את התיק חוץ מתיק מזוויע. החשוד חתך את שני אזני כלבו ושם אותם במגירה אצלו בבית. אם זה היה אדם אז היו שומעים אותו זועק מכאבים, השוטרים עצרו אותו כשהוא חזר עם הכלב מהטיול בחקירה הוא טען שהכלב מבין אותו. יש לו עבר באלימות כלפי בת זוג".

הסנגורית, ביקשה מבית המשפט לשחרר אותו לביתו וטענה כי אין מסוכנות שנשקפת ממעשי החשוד. "יש לחשוד גרסה ברורה הכלב היה פצוע, הוא מספר שכך נהוג אצלם בארץ מוצאו כאריתריאה. שזו לא פעם ראשונה שהוא מטפל כך, הוא עשה כן גם באריתריאה. הוא נתן טיפול רפואי לבעל חיים שסבל. אני שומעת את חברי, מבינה את הסלידה, יחד עם זאת, יש פה חשוד שמספק הסבר גם עם ההסבר לא מספק ואומר חברי שאם זה היה אדם. אבל אני אומרת שזה לא אדם זה כלב וזה משמעותי לגבי מעצר ומסוכנות", אמרה הסנגורית.

__________________________________________

עו"ד איתמר פלג

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות