קטטה בלב העיר – תושבי ראשל"צ נאשמים בתקיפה

במשטרה טוענים כי סכסוך בין עבריינים הוביל לתגרה אלימה במרכז ראשל"צ במסגרתה נפצע קשה תושב העיר כבן 25. המדינה הגישה כתבי אישום נגד 2 מעורבים באירוע
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד שני חשודים בתקיפה חמורה של תושב ראשון לציון במסגרת סכסוך בין עבריינים. במקביל להגשת כתב האישום הגישה התביעה המשטרתית גם בקשה למעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

ראשיתה של החקירה היה בעקבות קבלת דיווח במוקד 100 לפני כחודש בדבר אירוע קטטה במרכז ראשל"צ בו נראו שני אנשים תוקפים אדם אחר במכות נמרצות לרבות שימוש בחפץ קהה. כתוצאה מהאירוע נפצע הקורבן, תושב העיר בן 25, באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי.

עם התקדמות החקירה, ולאחר איסוף ממצאים שונים, הצליחו חוקרי היחידה לחקירת פשעים בתחנת ראשל"צ להביא לחשיפת המעורבים והם נעצרו לחקירה. מעצרם של שני החשודים, תושבי ראשל"צ בגילאי 24,30, הוארך מעת לעת בבית המשפט, בהתאם לצורכי החקירה.

בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה אתמול יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז המרכז כתב אישום חמור כנגד החשודים וכן בקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים. כמו כן הוגשה בקשה לחילוט הרכב בו השתמשו החשודים לביצוע העבירה.

בגלל חוב? 5 עובדים זרים מסין נאשמים בחטיפה

היום (יום ב') פורסם לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד חמישה נתיני הרפובליקה העממית של סין בגין עבירות של חטיפה לשם סחיטה וסחיטה באיומים. החמישה, שהועסקו בישראל בענף הבניה, חטפו וסחטו בכוח ובאיומים את אשתו של מעסיקם, זאת על רקע טענותיהם שלא שילם את שכרם בסך של כ-200 אלף שקלים.

מכתב האישום שהוגש עולה כי במהלך השנים 2021-2022 העסיקו ל.ק וצ.ו את הנאשמים בפרויקטים שונים בענף הבנייה בישראל. במהלך התקופה, במספר הזדמנויות שונות, פנו הנאשמים אל ל.ק וצ.ו בדרישה שישלמו להם את שכר עבודתם, שנאמד בכ-210 אלף שקלים. חרף פניותיהם, ל.ק וצ.ו לא הסדירו את החוב ואף העבירו מאחד לשני את האחריות לחוב.

במהלך חודש אפריל, כך מתואר בכתב האישום, הגיעה המתלוננת, אשתו של צ.ו, לדירה בת"א במטרה לאסוף חבילה שהזמינה מסין. בסמוך למקום פגשה את אחד הנאשמים, שדרש ממנה להסדיר את החוב הכספי שהיא ובעלה חבים לו תוך שהוא מאיים עליה וחוסם את דרכה. המתלוננת נמלטה לדירה והתקשרה מחדר השירותים לבעלה ולחברתה כדי שיסייעו לה ויזמינו משטרה.

הנאשמים, כך לפי כתב האישום, חנקו את המתלוננת באמצעות כבל חשמל, משכו בשיערה, הכו אותה באגרופים ואיימו עליה שיהרגו אותה, את בנה ואת בעלה אם לא תוביל אותם למפגש עמו כדי שיסדיר את החוב. לאחר מכן, חטפו אותה באמצעות רכב לאזור חוף פלמחים, שם איים עליה אחד הנאשמים באמצעות סכין יפנית והניעה לשלם לו 2,200 שקלים. בחלוף זמן מה נסעו חלק מהנאשמים לכיוון תל-אביב, במטרה להיפגש עם בעלה של המתלוננת, אז נעצרו על ידי כוחות המשטרה. אחד הנאשמים שנעצר הוביל את הכוחות למקום בו החזיקו שאר הנאשמים את המתלוננת.

_________________________________________________

עו"ד פלילי ניר אלטמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות