קצין במג"ב נאשם: גנב מחשודים בזמן מעצרם

מח"ש העמידה לדין את אלי פרץ, ששימש כקצין מבצעים באיו"ש, כי ניצל את עבודתו שכללה חיפושים ומעצרים בגזרה, ונהג לגנוב רכוש וכסף מהמעוכבים. קרובי משפחתו נאשמים בשיבוש מהלכי משפט
אייל חן |
קצין במהלך פשיטה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד אלי פרץ, אשר בעת ביצוע העבירות שימש כקצין מבצעים במג"ב איו"ש, בגין גניבה של כספים במהלך חיפושים ומעצרים באזור יהודה ושומרון. אחיו של קצין המבצעים, שקד ואבישי פרץ, הואשמו כי שיבשו מהלכי משפט בזמן שנערך חיפוש בביתם.

על פי כתב האישום, במסגרת תפקידו נהג הנאשם לערוך חיפושים ומעצרים באזור יהודה ושומרון והיה אחראי לאיסוף והעברה של הרכוש או הכסף שנתפס לגורמים הרלוונטיים במשטרה. במספר הזדמנויות הנאשם לא הפקיד את הסכום שנתפס ושלשל את הכסף לכיסו בסכום של עשרות אלפי שקלים.

על רקע חשדות אלו, כך מתואר בכתב האישום, נערך חיפוש בביתו, אז סירב למסור לצוות החיפוש את הטלפון הנייד שלו, במקביל העלימו אחיו מכשיר טלפון שהיה מצוי באותה עת בבית אשר לא נמצא עד היום. בנוסף, על פי כתב האישום, בשלוש הזדמנויות שונות, השתתף קצין המבצעים במשחקי מזל בדירות הימורים.

כתב האישום מייחס לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של גניבה בידי מורשה, משחקים אסורים ושיבוש מהלכי משפט.

השתחרר מהכלא ונרצח: האם המשטרה פענחה מי ירה בשימי דדון?

המשטרה הצליחה לפענח את רצח שמעון (שימי) דדון בחודש אוגוסט האחרון, סמוך לקניון הזהב בראשל"צ. פעולות החקירה שבוצעו הובילו למעצרם בתחילת החודש שעבר, של ארבעה חשודים במעורבות ברצח, והשבוע הוגשה בעניינם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי החשד, הארבעה רונן ירמיהו בן 22 מדימונה, רן יחזקאל בן 22 מאור יהודה, גל שושני בן 48 מבית דגן ודור יוסף בן 27 מרמת גן, ביצעו את הרצח במסגרת סכסוך מתמשך עם קבוצת עבריינים אחרת.

במסגרת החקירה, הצליחו החוקרים לשחזר את פעולות החשודים, יחד עם אחרים, ביום הרצח לרבות ההערכות המקדימה לביצוע הרצח, הרצח עצמו וההימלטות מהמקום. לפני מספר שבועות נעצרו יוסף ושושני וכן יחזקאל וירמיהו העצורים במסגרת כתב אישום אחר והשבוע כאמור, הבשילה החקירה עם הגשת הצהרת תובע נגד הארבעה בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

______________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות