תיעוד: שרף את דגל מכבי תל אביב ונדקר

בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להעמיד לדין את 2 אוהדי הקבוצה התל אביבית על תקיפתם בסכין את אוהד קבוצת בית"ר י-ם בתום משחק כדורגל באצטדיון בלומפילד
דניאל בן חמו |
אוהד בית"ר שרף את דגל מכבי ת"א ונדקר. צילום מסך מתוך תיעוד המשטרה

בימים הקרובים צפויה המדינה להגיש כתב אישום נגד שני אוהדי מכבי תל אביב, זאת בגין דקירת אוהד קבוצת בית"ר ירושלים בכדורגל בסיום המשחק סמוך לבלומפילד. הרקע לדקירה הינו הצתת דגל מכבי תל אביב על ידי אוהדי בית"ר. המשטרה הצהירה לבית המשפט על כוונתה להעמיד לדין את שני האוהדים, אחד מהם קטין בן 17 מהמרכז, והשני תושב בית דגן בן 23. לצד כתב האישום צפויה הפרקליטות לבקש את הארכת מעצרם של השניים עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינם.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודש, עם קבלת דיווח בתום משחק הכדורגל שנערך בבלומפילד בת"א, על תקיפת אוהד כדורגל ע"י מספר אוהדים מהקבוצה היריבה אשר עפ"י החשד עצרו את רכבם ליד קבוצת אוהדים ששרפו את דגל קבוצתם , לאחר מכן ירדו מהרכב והחלו לתקוף אותם, בסיום חזרו לרכב ונמלטו מהמקום.

כתוצאה מהתקיפה נדקר בראשו, באמצעות חפץ חד הנחזה לאגרופן, קטין כבן 17 תושב ירושלים אשר פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. חוקרי מחלק הנוער של תחנת יפו פתחו בחקירה סמויה הכוללת איסוף ראיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהובילו את החוקרים להתחקות אחר החשודים אשר היו מעורבים באירוע ובתוך כך עצרה מעת לעת המשטרה לחקירה בתחנה מספר חשודים, ביניהם חשוד אשר ניסה להימלט ממעצר בלשי המשטרה אך לבסוף נוטרל ונכלא.

בתום מיצוי חקירת המשטרה, הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע כנגד שני חשודים בגיר וקטין – תושב בית דגן בן 23 וקטין תושב המרכז כבן 17 תוך כוונה להגיש נגד השניים כתב אישום בימים הקרובים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.

עוד בפלילים: בן משפחת ג'רושי נאשם בפיצוץ מטען חבלה

אתמול (יום א') פורסם כי לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום כנגד שאדי ג'רושי, בן 39 מרמלה, בגין עבירות של נשיאה והובלת נשק, הצתה, היזק בזדון לרכוש וניסיון להרוס נכס תוך שימוש בחומר נפיץ, התפרצות בנסיבות מחמירות וכן שיבוש מהלכי משפט, זאת לאחר שהטמין ופוצץ מטען חבלה תחת רכב בחניון בניין מגורים בעיר. במקביל לכתב האישום, הוגשה נגד הנאשם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם ושותפים מטעמו החליטו להטמין ולפוצץ מטען חבלה מתחת לרכבו של המתלונן, תושב רמלה, ולשם כך הצטיידו במטען חבלה רב עוצמה שבכוחו להמית אדם, הכולל מנגנון הפעלה. על פי כתב האישום, מטען החבלה הופעל על ידי הנאשם וכתוצאה מכך נגרמו פיצוץ גדול ושריפה, שכובתה באמצעות כוחות כיבוי אש שהוזעקו למקום. כתוצאה מפיצוץ המטען ניזוק רכבו של המתלונן באופן קשה, וכך גם רכב נוסף אשר חנה בסמוך לו.

כמו כן, נגרמו נזקים כבדים לחניון – ברצפת החניון נפער חור גדול ועמוק, קירות גבס, דלת הכניסה והחלונות נקרעו ממקומם, וכן נגרם נזק כבד למעלית הבניין, מערכות חשמל ואינסטלציה ועוד. סך הנזקים לבניין המגורים של נאמד ביותר מ-500 אלף שקלים.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות