אודות אדהם עיראקי:

 

מר אדהם עיראקי הינו משפטן, מגשר מוסמך ומיישב סכסוכים בתחומי המסחר, העסקיים, הנדל"ן וסכסוכי עבודה.

בראשית הקריירה המקצועית שלו עבד מר עיראקי בלשכת המסחר והתעשייה בחיפה ובמשך חמש שנים שם צבר ניסיון רב כמגשר. הוא נבחר לייצג את ישראל בפסגת המגשרים הבינ"ל באוניברסיטת מדריד בשנת 2016 ואף פרסם ספר בשם "הגשמה עצמית" שתורגם אף לאנגלית.

תחומי התמחות:

משרדו של מר עיראקי יושב בכפר סבא ומתמחה בגישור לפתרון סכסוכים ומחלוקות הראויים ליישוב באמצעות גישור בתחומים המסחר, העסקים, הנדל"ן וסכסוכי עבודה. יישוב הסכסוך באמצעות הליך הגישור (שאינו הליך בוררות או פסיקה) מאפשרים לצדדים השותפים לסכסוך להגיע להסכמה תוך שליטה מלאה על הדרך ופתרון הסכסוך.

לקוחות:

בין לקוחותיו נמנים חברות ביטוח, חברות יבוא ויצוא, בעלי חברות ואף עובדים פרטיים.

אודות המשרד:

המשרד מתמחה במציאת פתרונות יצירתיים, וזאת תוך מתן מענה לצרכים האמיתיים של הצדדים. ההליך עצמו מתנהל בשקיפות מלאה, מתקיים על דעת שני הצדדים בהסכמתם ובסודיות מוחלטת, ומשמר את מערכת היחסים בין הצדדים לסכסוך להמשך הדרך על פי רצונם.

בנימה אישית:

"לגישתי, ולאחר שצברתי נסיון רב בנושא, הרי שהכל גשיר. ניתן להגיע להסכמות בכל סכסוך כאשר פותחים בדו שיח המבוסס על הקשבה וכבוד הדדי בין הצדדים, וכמובן בליווי הגורם המקצועי המתאים שמכווין ומלווה את התהליך. יתרונות הגישור על פני פסיקת ביהמ"ש הם ברורים. הצדדים ייחסכו בין היתר, זמן, ממון ואת האמוציות והלחצים המתלווים בד"כ להליך משפטי".

 

 

**אינו עו"ד.

התייעצו איתנו

הפנייה אינה מחייבת







    כתובתנו: רפפורט 3, כפר סבא, ישראל

    נגישות