פחד ביציאה ממסיבת פורים: נתין זר נאשם בניסיון אונס של צעירה

הנאשם, אזרח אריתריאה, נאשם בביהמ"ש המחוזי בת"א, כי נתקל בצעירה באזור התחנה המרכזית הישנה בת"א, עקב אחריה ואז ניסה לתקוף אותה. שומר בניין סמוך שמע צעקותיה וסייע לה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד נתין זר בן 30 מאריתריאה, לאחר שניסה לאנוס צעירה כבת 23, שיצאה ממסיבת פורים ממועדון באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. שומר בניין סמוך שמע את צעקותיה ובא לסייע לה ונהג מונית שעבר במקום לקח אותה לתחנת המשטרה. בחקירתו תרץ הנאשם את מעשיו בכך: "כל מי שיש לה קעקוע זה כמו שרמוטה".

לפני כעשרה ימים בשעת בוקר, יצאה הצעירה ממסיבת פורים וביקשה לעצור מונית. הנאשם שהבחין בה החל לעקוב אחריה ובשלב מסוים נעמד מולה ופנה אליה בדברים. בתגובה התרחקה המתלוננת ואמרה לו להתרחק ממנה. כעבור כדקה, הוא חזר לעקוב אחריה והיא סימנה לו ללכת ממנה אולם הוא התקרב וניסה לגעת בה. הצעירה ניסתה להימלט מממנו ולהדוף אותו ממנה באמצעות ידיה, וזעקה לעזרה.

השומר שמע את הצעקות

בשלב זה הנאשם אחז בה בחוזקה משך בכוח את תחתוניה מתחת לשמלתה, הפילה אותה על המדרכה שבסמוך לצומת כשהיא על גבה, וניסה, למשוך אותה למשוך אותה אל חלקה המוצל של המדרכה כשהוא אוחז בגופה בכוח. הצעירה לא ויתרה המשיכה לצעוק לעזרה, חבטה בגופו של הנאשם מספר פעמים, ניסתה להשתחרר מאחיזתו ולהתרומם מהמדרכה.

ואולם, הוא אחז ברגליה בכוח, פיסק אותן, והתקרב לאיבר מינה. למזלה של הצעירה, שומר בבניין הסמוך לצומת שמע את זעקותיה של הצעירה התקרב אל הצומת וצעק על הנאשם. בתגובה שחרר הנאשם את אחיזתו התרומם מגופה והתרחק מהמקום. נהג מונית שהבחין בה שרועה על המדרכה, כשהיא נסערת ובוכה, הובילה לתחנת המשטרה.

בשלוש חקירותיו במשטרה אישר הנאשם משיב כי הוא זה שעומד מאחורי האירוע. בהתייחסותו לאירוע מסר המשיב כי רק רצה לראות את איבר מינה של המתלוננת, אולם בהמשך טען כי מאחר ולצעירה היה קעקוע על גופה אז היא "שרמוטה" וכי הוא מקיים יחסי מין רק עם כאלה עם קעקוע.


עו"ד פלילי ניר אלטמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות