עו"ד תומר סופר


אודות עו"ד תומר סופר:

משרדו של עורך דין תומר סופר נחשב למשרד המוביל בארץ בתחום רישום קבלנים, העלאת סיווג לקבלנים, ייצוג בוועדות של רשם הקבלנים, ליווי משפטי בקנייה ומכירה של חברות קבלניות, הגשת ערעור על החלטות רשם הקבלנים, הגשות בקשות להיתרים לעובדים מהשטחים, הגדלת מחסת לעובדים מהשטחים.

החל משנת 2009 הפך משרדו של עורך דין תומר סופר לאחד המשרדים המובילים בארץ בתחום רישום קבלנים. היתרון הבולט של המשרד הוא לא רק הותק רב השנים בתחום אלא הטיפול המקיף מול רשם הקבלנים על קבלת הרישיון בזמן הקצר ביותר ובמקצועיות. בין לקוחות המשרד המרוצים נמנים הקבלנים הגדולים ארץ, חברות בנייה, יזמים, מהנדסים, הנדסאים, מנהלי עבודה, חברות שיפוץ וחברות הנדסה.

צוות המשרד המגוון מאפשר מומחיות רחבה וראייה מקיפה בתחומי הוצאת רישיונות לקבלנים, העלאת סיווג, מילוי דוחות מעקב, ערעור על החלטת רשם, קבלן מוכר, ערעור על החלטות רשם הקבלנים, דיני עבודה וקבלת היתרים לעובדים מהשטחים.

הניסיון הרב שצבר המשרד מאפשר לספק לקהל הקבלנים והשיפוצניקים את התוצאה הרצויה במינימום זמן ושירות אדיב.  

בזכות נחישותו ומקצועיותו, זוקף המשרד לזכותו הישגים יוצאי דופן בכל הנוגע לייצוגם של ציבור הקבלנים, השיפוצניקים, בעלי העסקים וחברות מהגדולות במשק הישראלי .

צוות המשרד חרט על דגלו להעניק יחס ושירות אישי לכל לקוח, ומטפל באופן אישי ויסודי בכל אחד מלקוחותיו, עד לקבלת הפתרון לכל בעיה משפטית שעולה על שולחנו.

בנימה אישית: 

"אני מאמין שקבלנים צריכים להיות פנויים לבצע את עבודתם ולעמוד בהתחייבויות ובזמנים, לשם כך הקמתי משרד עם התמחות נישתית וצוות שהותאם במיוחד כדי לייצר עבור הלקוח מעטפת מקצועית של 360 מעלות במטרה לאפשר לקבלנים אשר מידי יום נדרשים להוציא רישיונות, לגייס עובדים מהשטחים להתמודד במכרזים ולעסוק בעבודתם במקום לבטל את זמנם ולבזבז את כספם בדיונים בבתי המשפט. אנחנו במשרד גאים לעזור לקבלנים לבנות ולפתח את ארץ ישראל ומבחינתי זה סיפוק עצום ".

תחומי עיסוק:

רישום קבלנים, רישוי קבלני כוח אדם, אזרחי מסחרי, דיני חברות, דיני חוזים, גישור עסקי, דיני מקרקעין, דיני עמותות, חוקתי ומנהלי, ליווי עסקי, עובדים זרים, היתרים לעובדים מהשטחים, העלאת סיווג קבלני, הקמה ופירוק של חברות, ייצוג בקנייה ומכירה של חברות קבלניות, ייצוג בוועדות של רשם הקבלנים, הגשת ערעור על החלטות רשם הקבלנים.

התייעצו איתנו

הפנייה אינה מחייבת







    כתובתנו: סניף מרכז – תובל 13, רמת גן, סניף ירושלים – האומן 25, ירושלים

    נגישות