שוטר מג״ב הורשע בביצוע עבירות מין בשוטרות

ביהמ"ש הרשיע את טל גרגיר כי הטריד לחיילות מג"ב והציע להן הצעות מיניות. הוא גם הורשע בתקיפה מינית של שוטרת שהייתה כפופה לו וכי קיים קשר מיני עם אחרת
דנה לווינסקי |
שוטר מג"ב, צילום: פלאש 90

שופט בית משפט השלום בירושלים, איתן כהן, הרשיע, לאחר ניהול הוכחות, את טל גרגיר, שוטר מג"ב לשעבר, בביצוע עבירות מין בשוטרות שחלקן היו כפופות לו. "מצאתי שהמעשה שעשה הנאשם פגע בתקינות התפקוד של משטרת ישראל בבסיס מאוים ורגיש בשטחים; ופגע באמון הציבור במשטרה", כתב השופט בהכרעת הדין.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, במסגרת תפקידו הטריד הנאשם שוטרות מג"ב בשירות חובה, בין היתר, פנה אליהן, במספר הזדמנויות, בהצעות והתבטאויות בעלות אופי מיני. באירוע נוסף, ביצע מעשה מגונה באחת מהשוטרות שהייתה כפופה לו ללא הסכמתה ובאירוע אחר קיים קשר מיני עם שוטרת שהייתה כפופה לו.

במענה לכתב האישום הכחיש הנאשם את ביצוע העבירות, ובבית המשפט נוהלו הוכחות. לאחר שמיעת הראיות, הרשיע בית משפט את הנאשם בביצוע עבירות של הפרת אמונים, הטרדה מינית ומעשה מגונה.

בהכרעת הדין קבע בית המשפט, בין היתר, כי "מצאתי שהמעשה שעשה הנאשם פגע בתקינות התפקוד של משטרת ישראל בבסיס מאוים ורגיש בשטחים; ופגע באמון הציבור במשטרה. עוד מצאתי שהוכח פן מחמיר נוסף במעשה אשר מתבטא בחשיפת השוטרים, החיילים, והציבור לסכנת חיים״.

בעל המלון מיפו נאשם: תיעד את האורחים במצלמות נסתרות

עוד בפלילים: השבוע פורסם כי לבית המשפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד תושב חולון בן 36, בעליו של מלון "ELIMNA" ביפו בגין מעשה מגונה, פגיעה בפרטיות והאזנת סתר. זאת לאחר שהניח מצלמות נסתרות בחדרי המלון. לצד כתב האישום מבקשת הפרקליטות כי בית המשפט יורה על הרחקתו של הנאשם ממקום העסק וכי ייאסר עליו לעסוק בתחום המלונאות עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, במהלך התקופה בה שימש הנאשם כבעליו של בית המלון הוא החזיק מצלמה ובה כרטיס זיכרון, הכולל הקלטת תמונה וקול. בהזדמנויות שונות, הניח הנאשם את המצלמה הנסתרת בחדרים שונים במלון בהם שהו אורחים, כיוון אותה לעבר המיטה בחדרים והפעילה, ביודעו כי המצלמה מצלמת ומקליטה תמונה וקול. זאת במטרה לתעד ולהקליט זוגות בחדרי המלון ללא ידיעתם או הסכמתם, כשהם במצבים אינטימיים, תוך פגיעה בפרטיותם. במועד מאוחר יותר, הוציא הנאשם את המצלמה הנסתרת מהחדר וצפה והאזין לתוצרים שתועדו בה.

במקביל הגישה הפרקליטות בקשה להארכת תנאים מגבילים במסגרתה התבקש בית המשפט בין היתר להאריך את הרחקתו של הנאשם ממקום העסק ואת איסור העיסוק בתחום המלונאות.

__________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות