בגלל סכסוך קרקעות: תושב רהט נאשם בהצתת משרדי עמותת נווה שלום

סלמאן אל הוזייל, 30, נאשם בביהמ"ש המחוזי בי-ם כי הגיע למשרדי העמותה וביחד עם אדם נוסף, שברו את חלונות המבנה, שפכו חומר בעירה והדליקו אש
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד סלמאן אל הוזייל, 30, תושב רהט, זאת לאחר שהצית את משרדי עמותת כפר נווה שלום לפני כחודשיים, על רקע סכסוך קרקעות. לצד הגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בעקבות סכסוך קרקעות בין תושבי כפר נווה שלום לאחרים הצית הנאשם יחד עם אדם נוסף את משרדי עמותת כפר נווה שלום. השניים שברו את חלונות המבנה, שפכו חומר בעירה והציתו את המבנה.

כמו כן, עובר אורח הבחין כי אחד מהשניים אוחז במצית בסמוך לארון חשמל הנמצא ליד המבנה. כתוצאה ממעשיהם של הנאשם והאדם הנוסף נגרם נזק רב למבנה בשווי של כ-55 אלף שקלים. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הצתה בנסיבות מחמירות ואיומים.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין כי בידי הפרקליטות, ראיות לכאורה להוכחת אשמתו של המשיב, בין היתר הודאת המשיב בפני מדובב וזיהוי טביעות אצבע על כלי באמצעותו בוצעה ההצתה. כמו כן העבירות המיוחסות למשיב מקימות נגדו עילת מעצר מכוח ולנאשם עבר פלילי בעבירה של זיוף סימני זיהוי של רכב.

עוד בפלילים: תושב מזרעה נאשם ברצח אחיו

אתמול (יום א') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום נגד חאלד עווד, בן 37, תושב מזרעה בגין רצח באדישות של אחיו מוחמד עווד בן 46 במותו, הובלה ונשיאת נשק ושיבוש מהלכי משפט. הרקע לרצח הינו סכסוך משפחתי בין האחים לבין הגיס שלהם. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

על פי כתב האישום, על רקע סכסוך משפחתי בין הנאשם והמנוח לבין הגיס שלהם, לפני כחודש, לאחר חילופי הודעות טלפוניות שכללו גידופים ואיומים בין המנוח לבין הגיס, הגיעו המנוח והנאשם אל בית הגיס, כאשר הנאשם מחזיק אקדח טעון. בביתו של הגיס שהו באותה עת גם שלושת ילדיו הקטינים.

הנאשם והמנוח דרשו מהגיס לפתוח את השער, תוך כדי דרך הנאשם את האקדח שלו. הגיס פתח את השער לאחר שהצטייד בפטיש, והמנוח והנאשם נכנסו לחצר הבית. מיד עם כניסתם לחצר החל עימות גופני ומילולי בין המנוח לבין הגיס במהלכו דחפו אחד את השני. הגיס הבחין בנאשם שהתקרב לעברו כשהאקדח הדרוך בידו, וחבט באמצעות הפטיש בנאשם באזור המצח. הנאשם נאבק בגיס, וירה ירייה אחת מהאקדח אשר פגעה במצחו של המנוח, שעמד סמוך מאד לנאשם ולגיס, וגרם למותו.

לאחר שהנאשם ירה במנוח, זרק את האקדח לעברו של שכן המתגורר בסמוך לבית, והורה לו להעלים אותו. השכן נענה להוראת הנאשם, והשליך את האקדח לעבר חצר מסגד שנמצא סמוך לבית. בחלוף זמן קצר בירר הנאשם עם השכן היכן האקדח, ניגש למסגד יחד עם אחר, פרץ את מנעול שער המסגד, נטל משטח המסגד את האקדח ונמלט עמו מהמקום.

____________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות