בן 18 נאשם בדריסה מכוונת של רוכבי אופניים

ע"פ כתב האישום שהוגש למחוזי בב"ש, יהודה קנאפו, הבחין ב-2 נערים רכובים על אופניים, והחל לרדוף אחריהם במכוניתו. בהמשך גם עלה עם רכבו על גופו של אחד מהם
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה Envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד יהודה קנאפו, בן 18 וחצי מאשדוד, אשר דרס במתכוון עם רכבו שני קטינים שרכבו באופניים חשמליים. הנאשם דרס את אחד הרוכבים כאשר הוא גורר במכוניתו את הרוכב השני. לצד כתב האישום שהוגש נגד קנאפו, מבקשת המדינה להותירו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם, יהודה קנאפו, בן 18 וחצי, נסע ברכבו יחד עם אחר, הבחין במתלוננים רכובים על האופניים, האיץ את מהירות נסיעתו והחל בנסיעה פרועה ומסוכנת בעקבות המתלוננים. משהבחינו המתלוננים כי הנאשם נוסע לעברם, הם ניסו לברוח באופניים, וזאת תוך שהנאשם ממשיך לשעוט קדימה עם רכבו.

המתלונן, כך מתואר בכתב האישום, איבד את אחיזתו באופניים, הנאשם המשיך בנסיעתו הפרועה, עלה עם רכבו על גופו של המתלונן והמשיך בנסיעתו המסוכנת בחניה, כאשר כל אותה העת מתלונן היה לכוד בין גלגלי הרכב, נחבט בכל גופו ונגרר מתחת לרכבו של הנאשם. כשהמתלונן לכוד, חבול ונגרר מתחת לרכבו של הנאשם, נכנס הנאשם עם רכבו באופניים ובמתלונן השני, שאיבד שליטה על האופניים, נכנס ברכב חונה, ונפל על הרכב.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה והיזק בזדון והפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

אישום: דרס שוטר במהלך הימלטות

אתמול (יום ג') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד שמעון מרחבי, 24, תושב ירושלים, שנמלט מהמשטרה, בעודו נוהג ללא רישיון נהיגה ובזמן פסילה, ופגע בשוטר שניסה לעצור אותו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד תמר איבלמן, לפני כשבועיים הבחינו שוטרים בנאשם נוהג ברכבו, ללא רישיון ובזמן פסילה, וניסו לעצור אותו. הנאשם החל להאיץ את רכבו בניסיון לחמוק מהם. אז הכניס אחד השוטרים את פלג גופו העליון אל תוך חלון הנהג הפתוח ברכבו של הנאשם, במטרה לכבות את המנוע ולמנוע מהנאשם להמשיך לנסוע, כאשר במקביל המשיך לצעוק לנאשם כי הוא שוטר וכי עליו לעצור.

למרות זאת, נטען בכתב האישום, הנאשם האיץ את נסיעתו ונסע בניגוד לכיוון התנועה בעוד השוטר תלוי על חלון רכבו. בשלב מסוים הסיט הנאשם את ההגה באופן חד שמאלה, והתנגש עם רכבו בג'יפ שחנה ברחוב, זאת בעוד שהשוטר נמצא תלוי על רכבו באופן שגרם לו להיכלא בין רכבו של הנאשם לג'יפ. רכבו של הנאשם נעצר, והנאשם וחברו, שהיה עמו ברכב, יצאו מדלת הנוסע ונמלטו מהמקום בריצה. בהמשך לכך, פונה השוטר לבית החולים ונזקק לטיפול רפואי. יום לאחר מכן הנאשם הסגיר את עצמו למשטרה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא רישיון, נהיגה בזמן פסילה ונהיגה ללא ביטוח. כאמור, הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

______________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות