צפו בתיעוד – מעצר מיידי אבנים בבית לחם

בפעילות לוחמי המילואים של משמר הגבול בפאתי בית לחם, נעצרו 2 מיידי אבנים לעבר כוחות המשטרה
יעל חן |

בגזרת עוטף ירושלים פועלת מזה כשבוע פלוגת המילואים "דולב" של מג"ב המונה עשרות לוחמים. הפלוגה מחליפה כוחות מג"ב שבשבועות האחרונים פועלים במפקדות המשימתיות במגזר הערבי בצפון הארץ בעקבות גל מעשי האלימות ומקרי הרצח במגזר הערבי בישראל.

אתמול, במסגרת התמודדות הלוחמים עם הפרת סדר בפאתי בית לחם הם הבחינו בשני חשודים שיידו לעבר אבנים. בפעילות מהירה ונחושה הצליחו הלוחמים להביא למעצרם של 2 קטינים תושבי המקום.

לאחר שנעצרו הגיע אביו של אחד הקטינים למקום ומשהתברר שהוא דרוש לחקירה במשטרת ישראל בחשד להסתה והפרת סדר הוא נעצר והועבר לחקירה.

״במשמר הגבול רואים בפלוגות המילואים המורכבות מלוחמים ששירתו במג"ב מכפיל כוח משמעותי בשגרה אך בעיקר בחירום. 16 פלוגות המילואים של החיל עוברות במהלך השנה אימונים מורכבים והפעלות מבצעיות משמעותיות אל מול הטרור, הפרות הסדר והפשיעה.״ אומר גורם במשמר הגבול

מצ"ב סרטון המעצר.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות