הרשתה לפועל של בנה לישון ביחידת הדיור – הוא ניסה לאנוס אותה

ביהמ"ש גזר עונש של 10 שנות מאסר על פאדי סלימאן ופיצוי של 100 אלף שקלים לאישה שבביתה לן ושאותה תקף. השופטים: "ניצל לרעה את קורת הגג שניתנה לו"

הרכב שופטי בית משפט המחוזי בירושלים גזר על פאדי סלימאן, 10 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בסך 100 אלף שקלים למתלוננת. זאת לאחר שהורשע, על פי הודאתו, בביצוע עבירות של ניסיון אינוס ומעשה מגונה שביצע במתלוננת בתוך ביתה. "במיוחד חמורים המעשים נוכח ביצועם בדירתה של המתלוננת, כשביתה שאמור היה לשמש מבצרה הפך לה למלכודת ובו הייתה נתונה חסרת אונים לחסדיו של אדם חסר עכבות החזק ממנה וצעיר ממנה בשנים רבות, אשר ניצל לרעה את קורת הגג שנתה לו המתלוננת בימים שקדמו לאירוע", נכתב בגזר הדין.

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, שהוגש במסגרת הסדר טיעון, בשנת 2020 לן הנאשם ביחידת דיור בביתה של המתלוננת למשך מספר לילות בזמן שעבד אצל בנה. לאחר סיום תקופת העבודה הגיע הנאשם לביתה של המתלוננת וביקש ממנה לאפשר לו לישון ביחידת הדיור והיא סירבה לכך.

"נותרה חסרת אונים"

מספר ימים לאחר מכן, כך מתואר בכתב האישום, הנאשם הגיע פעם נוספת לביתה, דפק על הדלת וכשהמתלוננת פתחה את הדלת הוא דחף אותה לתוך הבית, נעל את הדלת, הפיל אותה על הרצפה ואיים עליה באמצעות סכין כי יחתוך את גרונה. הנאשם לא חדל ממעשיו, הוא חנק אותה באמצעות ידיו וביצע בה עבירות מין. בהמשך הוא דרש מהמתלוננת לעלות למיטה שבחדרה, אז היא עלתה לחדרה, נעלה את הדלת וזעקה לעזרת השכנים. הנאשם פרץ את דלת החדר וכששכניה דפקו על הדלת הוא נמלט מהמקום.

השופטים קבעו בגזר הדין כי במעשיו "פגע הנאשם באוטונומיה של המתלוננת על גופה ובביטחונה האישי. במיוחד חמורים המעשים נוכח ביצועם בדירתה של המתלוננת, כשביתה שאמור היה לשמש מבצרה הפך לה למלכודת ובו הייתה נתונה חסרת אונים לחסדיו של אדם חסר עכבות החזק ממנה וצעיר ממנה בשנים רבות, אשר ניצל לרעה את קורת הגג שנתה לו המתלוננת בימים שקדמו לאירוע".

______________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות