תושב נתניה נאשם: רצח וקבר אדם עימו היה לו סכסוך

משה (מושמוש) אייל, בן 29, נאשם ברצח בנסיבות מחמירות של סרגיי סוגומנוב שגופתו נמצאה סמוך לקיבוץ יקום ביולי האחרון. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו
נעמה כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום כנגד משה (מושמוש) אייל, בן 29 מנתניה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של סרגיי סוגומנוב ז"ל, שגופתו נמצאה ירויה סמוך לקיבוץ יקום ביולי האחרון. אייל נאשם כי לאחר שירה למוות בסוגומנוב, הוא השאיר את גופתו כשעליה תחתונים בלבד וכיסה אותה באדמה. רק ימים ספורים לאחר המקרה, גילו שוטרים את גופתו. לצד כתב האישום שהוגש נגד אייל, מבקשת המדינה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום, עלה כי על רקע ההיכרות המוקדמת בין הנאשם ובין סרגיי סוגומונוב ז"ל, החליט הנאשם להמית את סוגומונוב ולשם כך הצטייד באקדח ובתחמושת תואמת. ב-20 ביולי אשתקד, בשעת לילה מאוחרת, נסע הנאשם יחד עם סוגומונוב אשר נהג ברכב לתחנת דלק הסמוכה לקיבוץ יקום, ומשם המשיכו לכביש צידי. כעבור מספר דקות, עצר הרכב במקום מבודד, והשניים יצאו ממנו.

כיסה בעפר ונמלט

שם, כך לפי האישום, סמוך לגבעת עפר, שלף הנאשם את האקדח הטעון וירה אל עבר פלג גופו העליון של סוגומונוב, לפחות ארבעה כדורים, בכוונה להמיתו. כתוצאה מהירי נפגע המנוח ומת במקום. הנאשם השאיר את גופת המנוח כשעליה תחתונים בלבד וכיסה אותה באדמה. לאחר מכן נכנס לרכב ונהג מהמקום חזרה לכיוון נתניה, זאת על אף שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. הנאשם החנה את הרכב באחד הרחובות בעיר ומשם הזמין מונית שתיקח אותו לדירת מגוריו.

יומיים לאחר האירוע, כך מתואר בכתב האישום, ב-22 ביולי, דיווח אחיינו של המנוח על היעדרותו וכעבור יומיים נוספים נמצאה גופתו של סוגומנוב על ידי המשטרה.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של רצח בנסיבות מחמירות ונהיגה ללא רישיון נהיגה.

קרב יריות באמצע ה"סולחה"

מוקדם יותר היום (יום ג') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד מחמד אל עאדווין, בן 21, תושב ירושלים, זאת לאחר שירה לעבר בית מגורים ופצע שלושה בני משפחה, זאת במהלך סולחה שהתקיימה בין משפחות. במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, במסגרת סכסוך בין משפחות, התקיים מפגש בבית אחת המשפחות לצורך קיום סולחה בין הצדדים, במסגרתו הוחלט כי הנאשם לא יתקרב לבית המשפחה האחר. בהמשך הערב הנאשם הגיע למקום ושניים מהנוכחים, צעקו לעברו כי אסור לו להיות במקום. בתגובה לכך שלף הנאשם אקדח והחל לירות מספר רב של כדורים לכיוונם של שניים מבני המשפחה מ' ו-ש'.

הנאשם ירה חלק מהכדורים באוויר וזאת בסמוך לבתי השכונה במקום וחלק מהכדורים לכיוון רגליהם של מ' וש', וזאת ממרחק של כשלושה מטרים. בעקבות כך הם ברחו מהמקום.

בעקבות קולות הירי הגיע למקום גם ע' הנאשם הבחין בו וכיוון את האקדח לעברו, זאת ממרחק של כשלושה מטרים. ע' התכופף והתחבא ואף זרק לעבר הנאשם אבנים על מנת שהנאשם לא יירה לעברו, ובמקביל הנאשם ירה לכיוונו של מ.ע מספר כדורים. לאחר מכן ברח הנאשם מהמקום. כתוצאה מכך השלושה פונו לבית החולים.

___________________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות