תושב י-ם נאשם: "תיעד נשים בשירותי הקניון"

ע"פ כתב האישום, חיים אבוטבול, 40, הפעיל את מצלמת הטלפון שלו בתוך התא ותיעד לקוחות, בהן קטינות. אחת הנשים הבחינה במצלמה והזעיקה את אנשי אבטחה
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד חיים אבוטבול, בן 40, תושב ירושלים, זאת לאחר שתיעד נשים בזמן ששהו בתא שירותי נשים בקניון. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין, מעשה מגונה באדם, השמדת ראיה ופגיעה בפרטיות. אישה שהבחינה במצלמה שהופעלה בתא השירותים, הזעיקה את אנשי האבטחה של הקניון שהובילו למעצרו של הנאשם.

על פי כתב האישום, לפני כחודש נכנס הנאשם לשירותי הנשים בקניון בירושלים, הפעיל את המצלמה במכשיר הטלפון ברשותו ותיעד נשים בזמן שעשו את צרכיהן בתא השירותים הסמוך אליו. באופן זה צפה ותיעד 113 נשים, בהן שלוש קטינות, בהן שלוש ילדות מתחת לגיל 16 , שעשו את צרכיהן בשירותי התא הסמוך לו, מבלי שהבחינו בו או שנתנו את הסכמתן לכך. בחלק מהסרטונים תיעד הנאשם את איבר המין והישבן של הנשים והילדות.

עבירות מין והשמדת ראיות

בשלב מסוים נכנסה אישה לעשות את צרכיה בשירותי התא הסמוך לתא בו ישב הנאשם, ומשהבחינה בנאשם, יצאה מן התא והזעיקה את המאבטח בקניון. בתגובה לבקשת המאבטח להציג לו את התיעוד בטלפון, החל הנאשם למחוק קבצים שצילם, והצליח למחוק באופן זה 34 קבצי וידאו ו-14 תמונות, וזאת על מנת להעלים ראיות ממכשיר הטלפון.

"במעשיו המתוארים לעיל, עשה הנאשם מעשה מגונה בקטינות שטרם מלאו להן 14 שנים, וזאת לשם גירוי סיפוק וביזוי מיני, עשה מעשים מגונים בנשים שלא בהסכמתן וזאת לשם גירוי סיפוק וביזוי מיני, השמיד במזיד ראיה ועשה אותה בלתי ניתנת לקריאה, לפענוח או לזיהוי, והכל בכוונה למנוע את השימוש בהם לראיה, וכן פגע בפרטיות בדרך של בילוש או התחקות אחר אדם, העלולים להטרידו וצילום אדם ברשות היחיד", נכתב בכתב האישום.

תושב טול כרם נאשם בביצוע עבירות מין ברשת

היום (יום א') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום נגד מועתז בדראן, בן 35, מדיר אל גוסון-טול כרם, בגין סדרת עבירות של גרם אינוס, נסיונות לגרם לאינוס וגרם מעשה סדום, מעשים מגונים, סחיטה באיומים ועוד, אותם ביצע כנגד 17 מתלוננות קטינות ובגירות, באמצעות הטלפון. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים.

על פי כתב האישום, מדובר בפרשיה רחבת היקף הכוללת 17 מתלוננות בגילאים 13-29, מאזור הצפון והמרכז, אותן סחט הנאשם באמצעות הטלפון. הנאשם פנה למתלוננות בטלפון הנייד שלהן, איים וסחט אותן, כשהוא דורש מהן שתשלחנה לו תמונות עירום, ובמרבית המקרים הוסיף וביצע בהן עבירות מין ופגיעה בפרטיות, באמצעות הטלפון.

קבוצת אימפקט מחבקת נפגעות ונפגעי עבירה. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, אתם לא לבד, אפשר לפנות אל: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

________________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות