טלטל את ילדיו בני פחות מחודש – אחד האחים מאושפז במצב קשה

האב, 27 מאזור ירושלים, נאשם כי גרם לבנו דימום מוחי נרחב ולנזק בלתי הפיך. עוד הוא נאשם כי בעוד התינוק בביה"ח הרים את העריסה בה שכב וזרק אותה לרצפה
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד אב בן 27, תושב יישוב באזור ירושלים. כתב האישום מייחס לו תקיפה של בני בניו התאומים, בני פחות מחודש ימים, גם בעודם שוהים בבית החולים. אחד האחים מאושפז במצב קשה וככל הנראה סובל מנזק מוחי בלתי הפיך. לצד כתב האישום ביקשה הפרקליטות להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם, אב לזוג תאומים אשר נולדו בתחילת חודש ינואר, טלטל בחוזקה את אחד מבניו, כשהוא בן פחות מחודש ימים. כתוצאה ממעשיו נגרם לתינוק, בין היתר, דימום מוחי נרחב. בעקבות זאת אושפז התינוק בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא מורדם ומונשם לסירוגין ונשקפת סכנה לחייו וכן נזק בלתי הפיך לאיברים שונים בגופו.

בנוסף, כך מתואר עוד בכתב האישום, במסגרת בדיקות שנערכו בבית החולים לבנו הנוסף של הנאשם, הוא הרים את העריסה ובה התינוק באוויר והטיח אותה חזרה ברצפה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי הגורמת חבלה ותקיפת קטין על ידי אחראי. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בפלילים: ניסיון חטיפה במרכז רמת גן

מוקדם יותר היום (יום ב') פורסם, כי לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד דורון זהבי, בן 51 ויוסף סלחוב בן 20, שניהם מבני ברק בגין תקיפה וניסיון חטיפה. כתב האישום הוגש גם נגד חשוד נוסף במעורבות באירוע, חשוד שעודנו נמצא בבריחה וטרם נתפס. השלושה נאשמים שהגיעו למסעדה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, הוציאה אדם וניסו להכניסו בכוח אל תא המטען של רכבם ולאחר מכן למושב האחורי של הרכב. בזכות התנגדותו הצליח הנחטף להימלט ולהתלונן במשטרה. החטיפה תועדה במצלמות האבטחה ברחוב.

על פי כתב האישום, עלה כי לפני כחודש, בשעות הצהריים הגיעו הנאשמים יחד עם אנשים נוספים למסעדה ברמת גן. זהבי עצר את רכבו בסמוך למסעדה והמתין בתוכו בעוד סלחוב והאחרים נכנסו למסעדה וביקשו מהמתלונן לצאת החוצה. מחוץ למסעדה החלו סלחוב והאחרים להכות את המתלונן תוך שהם מקללים אותו ושואלים "אתה רוצה למות היום?".

בהמשך, כך לפי האישום, יצא זהבי מרכבו ויחד עם סלחוב והאחרים הוסיף להכות, לחנוק ולחבוט במתלונן. בשלב מסוים אמרו הנאשמים והאחרים למתלונן "בוא לסיבוב", והחלו לדחוף ולהכניס אותו בכוח ובניגוד לרצונו. על פי המתואר, בתחילה דורון זהבי פתח את תא המטען והשלושה ניסו להכניסו לשם בניגוד לרצונו. לאור התנגדותו, ניסו הנאשמים להכניסו אל המושב האחורי, אולם המתלונן התנגד לחטיפתו והצליח לצאת מהרכב. לאחר שנמלט מהמקום, נסעו השלושה ברכבם ועזבו את המקום. כתוצאה מהתקיפה המתלונן נחבל בראשו ובגופו.

_____________________________________________________

עורך דין פלילי מור ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות