אישום: תקפו את חברם לעבודה במוט ברזל

לביהמ"ש המחוזי בי-ם הוגש כתב אישום נגד נור אלדין עביד, 25 וזכי עביד, 22, שהכו וגרמו לפציעת ראש קשה לחברם לעבודה בגלל ויכוח שהסלים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד נור אלדין עביד, בן 25 וזכי עביד, בן 22, תושבי ירושלים, בגין תקיפה אכזרית של חברם לעבודה, בין היתר, באמצעות מוט ברזל, זאת בשל סכסוך שהתפתח בעבודה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות החל ויכוח בן הנאשמים למתלונן במקום העבודה שלהם, במהלכו אמר לו נור "אני רוצה אותך אחרי העבודה", והמתלונן ענה לו: "בסדר תבוא לבד נראה מי גבר מי לא גבר". בשעת צהרים, יצאו הנאשמים ממקום העבודה רכובים על אופנוע והמתלונן יצא ברכבו אחריהם. אז, הבחין המתלונן במהלך נסיעתו כי הנאשמים ממתינים בתחנת האוטובוס הסמוכה לכניסה לבית החולים הרצוג, המצוי בקרבת מקום העבודה, עצר את רכבו וירד ממנו, והחלו חילופי דברים בין המתלונן לנאשמים.

הנזק: פגיעת ראש קשה

במהלך הוויכוח, נור ניגש לאופנוע, הוציא מתא המטען לום ברזל והכה את המתלונן בידו השמאלית באמצעות הלום. בתגובה, הפיל המתלונן את נור ארצה והכה בידיו מספר אגרופים. או אז, התקרב הנאשם זכי לקח לידיו את הלום והכה את המתלונן באמצעותו מספר מכות בראשו. המתלונן נפל על הרצפה, ונור הכה אותו במקביל באמצעות בעיטות ואגרופים לגופו.

לאחר שהמתלונן איבד את הכרתו, הנאשמים נסו מן המקום בהותירם את המתלונן שרוע על המדרכה, מחוסר הכרה, מדמם מראשו ואוזניו. מאז האירוע המתלונן אינו שומע באוזנו הימנית, באופן המחייב המשך בירורים רפואיים ביחס ליכולתו לשמוע בעתיד ולבירורים ביחס לפגיעה בעצב השביעי המעלה אפשרות לשיתוק חלקי בפניו וכן, צפוי למתלונן הליך שיקום לטיפול בסחרחורות ואי שיווי משקל.

עוד בפלילים: עונש מאסר לאב שתיעד את ילדיו אוחזים ברובה

שופט בית משפט השלום בכפר סבא, אביב שרון, גזר שנתיים וחצי מאסר על אמיר בדיר (31) מכפר קאסם, שהורשע ע"פ הודאתו בעבירות של החזקת נשק ותחמושת, סיוע להחזקת נשק וכן ומעשה פזיזות ורשלנות בנשק. בביתו של הנאשם נתפס נשק שהחזיק שלא כדין, וכן נמצאו תמונות שהעידו כי סייע לאדם אחר להחזיק בנשק וכן תמונה של ילדיו הקטינים אוחזים בנשק כשבתוכו מחסנית.

כתב האישום המתוקן, כלל שני אישומים בהם הודה הנאשם במסגרת הסדר טיעון ראייתי שהושג לאחר הליך גישור ללא הסכמה לעונש. האישום הראשון התייחס לכך כי הנאשם החזיק בביתו רובה וכדורים שלא כדין אותם הסליק בחדר השינה. בגין אישום זה הורשע הנאשם בעבירה של החזקת נשק ותחמושת שלא כדין.

על פי האישום השני, הנאשם אפשר לשלושת ילדיו הקטינים להחזיק בנשק, כשמחסנית תואמת בתוכו ואף צילם אותם כשהם אוחזים בנשק. בנוסף, סייע הנאשם לפחות במועד אחד לאדם אחר להחזיק באקדח ובמחסנית תואמת. בגין אישום זה הורשע הנאשם בעבירות של סיוע להחזקת נשק ואבזר שלא כדין ומעשה פזיזות ורשלנות בנשק.

בית המשפט התייחס עניין תמונות הילדים האוחזים בנשק, על בסיסן הורשע הנאשם בעבירת מעשה פזיזות ורשלנות בנשק: "מצמרר היה לראות את התמונות של שלושת ילדיו הקטינים של הנאשם אוחזים בחדר השינה שלהם… מעבר לפוטנציאל הנזק העצום שיכול היה להיגרם, לו בטעות היה נפלט כדור בחדר… הרי שנוכח התמונות קל להבין כיצד עלול לצמוח לו דור חדש של עברייני נשק".

___________________________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות