בקריות וביפו: נעצרו חשודים בעבירות מין בילדים

תושב הקריות, כבן 40, נעצר בחשד שהטריד מינית קטינים עמם יצר קשר ברשת החברתית. במקרה נוסף נעצר תושב יפו, 51, בחשד לביצוע מעשה מגונה בבת 9
גילי סיוון-כהן |
מעצר. ארכיון

עבירות מין בילדים: המשטרה עצרה חשוד, תושב הקריות, כבן 40, אשר על פי החשד הטריד מינית ילדים בגילאי 10-15 באמצעות רשתות חברתיות. מעצרו הוארך והחקירה נמשכת. במקרה אחר, המשטרה עצרה אמש (יום ד') ביפו את תושב העיר, בן 51, בחשד שביצע מעשה מגונה בקטינה כבת 9.

ראשית החקירה עם קבלת דיווחים ממוקד 105 של המשטרה בעקבות תלונות שהתקבלו מצד הורים ברחבי הארץ שעניינם גבר אשר הטריד מינית את ילדיהם בגילאי 10-15 באמצעות הרשתות החברתיות. בתום חקירה סמויה וביצוע פעולות חקירה מגוונות שביצעו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף הצליחו החוקרים לאתר את זהות החשוד במעשה, תושב הקריות. עם המעבר לחקירה גלויה עצרו אתמול בשעות הערב בלשי הימ"ר את החשוד לחקירה. לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך הבוקר בבית משפט השלום בחיפה בשישה ימים.

בתוך כך, המשטרה עצרה אמש ביפו תושב העיר בן 51, בחשד למעשה מגונה בקטינה כבת 9. המשטרה פתחה אמש בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לביצוע מעשה מגונה של תושב העיר בקטינה כבת 9. חוקרי המשטרה איתרו את החשוד ועצרו אותו לחקירה בתחנה בסיומה נכלא. הבוקר, בהתאם לצרכי החקירה תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בת"א.

המשטרה ממליצה: "דברו עם הילדים"

בעקבות האירועים, משטרת ישראל ממליצה להורים לשוחח עם הילדים מגיל צעיר על הסכנות הרבות הקיימות ברשתות ולהסביר להם כי בכל מקרה שבו זר פונה אליהם בדגש על הרשתות החברתיות אסור לענות ויש להפנות את השיחה למבוגר האחראי. עוד מוסיפה המשטרה כי יש להנחות את הילדים שלא לעלות תמונות ברשתות החברתיות הפתוחות לכלל הציבור, להשתמש אך ורק בחשבון פרטי ולא לאפשר חברויות לאנשים שאינם מכירים בפועל.

"מומלץ", אומרים עוד במשטרה, "לגלות ערנות ולעקוב אחר הרשתות החברתיות בהם ילדיהם גולשים". מהניסיון המצטבר של משטרת ישראל עולה כי הקטינים חוששים לשתף את המידע עם הוריהם מחשש שיגבילו את השימוש שלהם באותן רשתות חברתיות. כן במקרים בהם הקטינים מאוימים ע"י אותו מטריד הם אף פוחדים לשתף את המקרה ומסתירים אותו.

____________________________________

עו"ד סיוון כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות