תייר מפורטוגל התלונן: "הדייט שלי גנב לי את הכסף"

המשטרה עצרה שב"ח מטול כרם וחשוד נוסף בת"א החשודים כי גנבו את כרטיסי האשראי של המתלונן, שקבע עם אחד מהם מפגש מיני במלון בדיזינגוף אך נותר ללא רכושו
דנה לווינסקי |
כרטיס אשראי, ארכיון

המשטרה עצרה אתמול (יום ב') שוהה בלתי חוקי מטול כרם וחשוד נוסף מת"א בגין גניבה והונאה בכרטיסי חיוב לאחר מפגש מיני עם הקורבן, תייר מפורטוגל. עוד עצרה המשטרה נהג מונית מנתניה בחשד כי מכר סמים מסוגים שונים לחשודים בגניבה והונאה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בת"א.

בתחילת השבוע, נפתחה חקירה עם קבלת תלונה של תייר מפורטוגל בגין גניבת הטלפון הנייד שלו ואלפי שקלים של כסף פורטוגלי במזומן מחדר המלון בו שהה ברחוב דיזינגוף בת"א. מהתלונה התברר לחוקרים כי הקורבן קבע מפגש מיני באמצעות אתר היכרויות עם 2 גברים, שהגיעו אליו לחדרו במלון. בהמשך, נסע עם אחד החשודים לשכונת התקווה וכשחזר לחדרו גילה כי נגנבו ממנו הנייד וכסף רב במזומן.

חוקרי המשטרה, הצליחו להתחקות אחר 2 החשודים ואתמול הגיעו לדירתם שברחוב אחי אליעזר בעיר. עם כניסתם לבניין, השוטרים הבחינו באחד החשודים שעורר את חשדם ובחיפוש עליו נמצאו אלפי שקלים במזומן. בהמשך ובמהלך חיפוש בדירתם של החשודים, השוטרים איתרו חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים ובהם: טינה GHB, קוקאין ועוד.

הסמים שנתפסו. צילום: משטרת ישראל

עסקה מפלילה

במהלך החיפוש, התקבלה שיחת טלפון לאחד החשודים שסירב לענות לה ועלה החשד כי החשוד מנסה להסתיר עסקת סמים מתוכננת. בלש שהיה בדירה ירד מהדירה וביצע "עסקת ביום", ניגש למונית שעמדה ברחוב וקיבל מנהג המונית 6 בקבוקונים המכילים חומר החשוד כסם. משהזדהה הבלש בפני נהג המונית, האחרון ניסה להימלט מהמקום אך נעצר ובחיפוש במונית נמצאו חומרים נוספים החשודים כסמים מסוג טינה, קוקאין ודוסה בשווי של עשרות אלפי שקלים ואלפי שקלים במזומן.

חקירת המשטרה העלתה כי החשודים בגניבה חשודים גם בשימוש אסור בכרטיסי חיוב גנובים בשווי מוערך של מאות יורו. בתוך כך, השוטרים עצרו את נהג המונית, בן 43 מנתניה ואת 2 החשודים הנוספים, שוהה בלתי חוקי מטול כרם בן 24 וחשוד בן 37 מת"א.

______________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות