אישום: ביצע מעשים מגונים בעוברות אורח בפ"ת

הפרקליטות העמידה לדין את מחמד נצאירה, שוהה בלתי חוקי, 20 מטול כרם, לאחר שבמספר מקרים פשט מכנסיו באמצע הרחוב וחשף בפני נשים אקראיות את איבר מינו
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום בפתח תקווה, כתב אישום נגד מחמד נצאירה, בן 20, תושב טול כרם, בגין מעשה מגונה, שהייה בלתי חוקית והפרעה לשוטר, זאת לאחר שהסתנן לשטח ישראל שלא כחוק וביצע מעשים מגונים בנשים אקראיות באמצע הרחוב ע"י כך שפשט מכנסיו וחשף בפניהן את איבר מינו. לצד כתב האישום, מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים נגדו. "מדובר במי ששב ונכנס לישראל ושוהה בה שלא כדין, ועל כן המסוכנות העולה ממנו אינה מאפשרת שחרורו ואין כל חלופה שיש בה כדי להבטיח את מטרות המעצר", לשון בקשת המעצר.

על פי כתב האישום, הנאשם הינו תושב יהודה ושומרון אשר הסתנן לישראל שלא כחוק. בעת שהייתו בשטח ישראל, הגיע לפתח תקווה שם התהלך ברחוב והבחין באקראי באחת המתלוננות. הנאשם חייך אליה, וכשהמשיכה ללכת, נצמד אליה מאחור ואמר לה: "השדיים שלך כל כך עגולות ויפות".

לאחר מכן, כך מתואר בכתב האישום, הפשיל את מכנסיו, חשף את איבר מינו ונגע בו תוך שהוא אומר לה: "חכי, חכי, תראי" עד אשר נמלטה האישה מן המקום. בכתב האישום מפורטים שני מקרים נוספים בהם נהג הנאשם בדפוס דומה כלפי שתי נשים נוספות באותו הרחוב, כאשר פגש בהן באקראי, התקרב אליהן, חשף את איבר מינו ואחז בו תוך שהוא מציע להן הצעות מיניות מגונות. בעקבות מעשיו של הנאשם הוזעקו שוטרים למקום, וכאשר התבקש להזדהות בפניהם, מסר הנאשם שם ותעודת זהות של אדם אחר, תושב ישראל, במטרה שלא יעלו על זהותו.

"פעל ללא מורא או שליטה בדחפיו"

במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת המדינה להותיר את נצאירה במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשה לבית המשפט, צוין כי הנאשם אמנם מכחיש את עבירות המין המיוחסות לו, אולם הוא הודה כי אין לו אישור שהייה בישראל וכי שהה באזור בו העידו המתלוננות כי פגע בהן. הנאשם אף זיהה עצמו במקום בסרטון שהוצג לו.

עוד צוין כי יש בידי הפרקליטות הודעות עדים אשר שמעו מהמתלוננות מיד בסמוך לאירועים ומסרו על מצבן הנפשי של המתלוננות בסמוך לאירועים והבהלה הרבה שאחזה בהן בשל מעשיו של המשיב.

"כמו כן", נכתב עוד בבקשה, "מהודעתו של המעסיק של המתלוננת עולה כי היא הצביעה בפניו על הנאשם והוא צפה בו עד להגעת המשטרה למקום, ואף הבחין בו מתקרב למתלוננת אחרת. לאור אופי המעשים, העובדה כי נעשו בסמיכות זמנים, ברחוב ראשי לאור יום, בשלוש הזדמנויות שונות, כלפי שלוש מתלוננות שונות שנקרו בדרכו של המשיב, ללא כל מעצור או מורא או שליטה בדחפיו ובשים לב לעובדה שמדובר במשיב ששב ונכנס לישראל ושוהה בה שלא כדין, תטען המבקשת כי המסוכנות העולה מהמשיב אינה מאפשרת שחרורו ואין כל חלופה שיש בה כדי להבטיח את מטרות המעצר".

_________________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות