המשטרה עצרה סוחר סמים בן 25 שסיפק סמים לכל באמצעות אפליקציית טלגראס

מחקירה מקצועית ומורכבת שבמסגרתה נחקרו מספר קונים עלה כי החשוד היה מבצע את "פעילותו העיסקית" באמצעות אפלקציית ה"טלגראס" ובאמצעותה  שיווק את הסמים עד ליעדם  לכל דורש.
נעמה כהן |
עמוס סילבר מייסד טלגראס בביהמ"ש, אוגוסט 2019.

במהלך חודש מאי 2019 במהלך מחסום יזום בכביש 461 הבחינו שוטרים ברכב שעורר את חשדם והורו לו לעצור בצד הדרך.כשהתקרבו הריחו ריח של סם ובחיפוש שנערך נתפס סם מסוג מריחואנה בכמות שלא לצריכה עצמית מחולק למנות.

מחקירה מקצועית ומורכבת שבמסגרתה נחקרו מספר קונים עלה כי החשוד היה מבצע את "פעילותו העיסקית" באמצעות אפלקציית ה"טלגראס" ובאמצעותה  שיווק את הסמים עד ליעדם  לכל דורש.

לאחר חקירה סמויה  ומורכבת  במשך מספר חודשים, החשוד ( 25, ג'ואריש) נעצר בשנית.

שלשום(5.11) הובא לבית משפט שלום בת"א שהחליט לשחררו בתנאים מגבילים. על החלטה זו הגישה המשטרה ערר ואתמול נקבע כי מעצרו של החשוד יוארך עד יום ב' (11.11)

משטרת ישראל נאבקת בנחישות בהפצת סמים מסוכנים בכלל ופועלת בכל המישורים תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה למנוע את הפצת הסמים בדגש על אפלקציית ה"טלגראס" המהווה דרך קלה להפצת סם מסוכן ונגישה מאוד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות