נפלת קורבן לד"ר חסן אבו גריבה? פני למשטרה

הותר לפרסום כי תושב לקיה בן 32, חסן אבו גריבה רופא במוסד רפואי בב"ש נעצר בביצוע עבירות מין במטופלת. כעת בודקת המשטרה אם פגע בנשים נוספות וקוראת להן להתלונן
— |
ד"ר חסן אבו גריבה, החשוד בתקיפה מינית של מטופלת במוסד רפואי בב"ש. התמונה באדיבות המשטרה

הותר לפרסום כי חסן אבו גריבה, תושב לקיה בן 32, הוא הרופא שחשוד בביצוע עבירות מין במטופלת במוסד רפואי בבאר שבע לאחר שזאת ביקשה את עצתו.

היום אבו גריבה יובא שוב להארכת מעצר ובמשטרה מבקשים מנשים שנפלו קורבן למעשיו לפנות למוקד 100.

בתחילת החודש, נפתחה חקירה במשטרה, בחשד לביצוע עבירות מין חמורות של רופא שעבד במוסד רפואי בבאר שבע כנגד מי שביקשה ממנו את עצתו במהלך משמרתו אז גם על פי החשד ביצע את זממו.

תלונתה של הצעירה תושבת הדרום התאפשרה לאחר שהגישה אותה באמצעות נציגת מרכז סיוע לנפגעות עבירות מין.

עם המעבר לחקירה גלויה נעצר לפני כשבועיים חסן אבו גריבה, ומאז מעצרו הוארך מעת לעת עד היום.

במשך תקופת מעצרו ביקשה משטרת ישראל להתיר את פרסום שמו ואתמול קיבל בית המשפט המחוזי, את עמדת חוקרי תחנת באר שבע והתיר פרסום שמו ותמונתו של החשוד וכעת במשטרה פונים לציבור, שכל מי שבידו מידע או מי שנפלה קורבן לחשוד, לסור לתחנת המשטרה בבאר שבע או להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

עוד בפלילים…

לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום נגד רפאל סטיוי, בן 45, תושב חיפה, בגין עבירת מעשים מגונים בקטינה ללא הסכמה, אשר בוצעו בשש קטינות בהיותן בגילאי 8-16, במספר רב של הזדמנויות. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים נגדו. בבקשה שהוגשה לבית המשפט נטען כי "קיים יסוד סביר לחשש כי שחרורו של הנאשם יביא להתחמקות מהליכי שפיטה, שכן הנאשם נעצר בנתב"ג בדרכו לחו"ל".

על פי כתב האישום הנאשם נשוי ואב לילדים, ביצע מעשים מגונים בשתי קטינות, שטרם מלאו להן שש עשרה שנים, שלא בהסכמתן החופשית כשהן נמצאות במתחם בית כנסת, בחודש ספטמבר האחרון.

טען שמדובר ב"מעשים תקינים"

בנוסף, בשנים 2014 עד 2017, במספר רב של הזדמנויות, במקרים בהם שתי קטינות היו בגילאי 8-11 וכן שתי קטינות נוספות היו בגילאי 13 – 16, התארחו בבית הנאשם, הוא נהג לבצע בהן מעשים מגונים שלא בהסכמתן החופשית.

בין השאר, כך לפי כתב האישום, הוא נגע בגופן מעל הבגדים, ולעיתים גם מתחת לבגדים. כלפי אחת הקטינות, הנאשם אף השמיע איומים שלא תספר על מעשיו להוריה, וכן אמר לה כי "מדובר במעשים תקינים שעושים לכל הבנות".

הפרקליטות הוסיפה בבקשת המעצר: "מחומר הראיות עולה כי קיים יסוד סביר לחשש כי שחרורו של הנאשם יביא להתחמקות מהליכי שפיטה, שכן הנאשם נעצר בנתב"ג בדרכו לחו"ל".

בן 15 מטייבה חשוד במעשה מגונה

במקרה אחר, המשטרה עצרה היום נער בן 15 מטייבה בחשד לביצוע מעשה מגונה לעיני תושבת זכרון יעקב. המשטרה פתחה היום בחקירה עם קבלת תלונה מתושבת זכרון יעקב בת 18 לאחר שטענה כי בעת שיצאה מבילוי במקום, עקב אחריה נער וכשהגיעה לרכבה ביצע בעצמו מעשה מגונה בפניה.

חקירה מהירה שנוהלה בתחנת המשטרה הביאה למעצרו של הנער, תושב טייבה ובסיום דיון שהסתיים לפני זמן קצר בבית המשפט לנוער בחדרה הוארך מעצרו עד יום שישי.


עו"ד אמיר ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות