הסתיימה השביתה ברשות האכיפה והגביה

הסתיימה שביתת עובדי רשות האכיפה והגבייה. העובדים במשרדי הרשות בכל הארץ, במרכז לגביית קנסות ובמטה ההנהלה ישובו לעבודה סדירה בהדרגה הבוקר, החל מהשעה 8:00.
%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%97%d7%9f |
רשות האכיפה והגבייה

לפנות בוקר גובש הסכם עקרונות בין נציגי ההסתדרות ומשרד האוצר. את המהלך הובילו יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקבי, ומחזיק התיק הארצי של עובדי רשות האכיפה והגבייה בהסתדרות עובדי המדינה, אבנר סולטני, אל מול הממונה על השכר באוצר קובי בר נתן.

כזכור לפני כעשרה ימים פרצה שביתת עובדי רשות האכיפה ומאז הושבתה באופן מלא הפעילות של המרכז לגביית קנסות וכן בפעילות רשות האכיפה מה שכמעט הוביל לשיתוק ההוצאה לפועל ולעומסים לפניות אצל רשמי בתי המשפט ברחבי הארץ.

לפי שעה לא נמסר על ידי הצדדים – האוצר והוועדים על הסיכומים שהושגו בעקבות המשא ומתן שניהלו

 width=

עורך הדין יוסף ויצמן המשנה לראש לשכת עורכי הדין מסר "אני שמח על סיום השביתה בהוצאה לפועל, השביתה היתה קשה מהרגיל בשל פרק הזמן הארוך." והוסיף "אני מאוד מקווה שלשכות ההוצאה לפועל יתגברו על העומס הצפויי ויחזרו לעבודה תקינהלשכת עורכי הדין הייתה גורם חשוב בשביתה ופעלה לסיום השביתה."

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות