חשד: חטפו את אחותם ממעון לנשים מוכות

האישה, שיצאה מהמקלט לקניות, הוכנסה למכונית באיומי אקדח באזור הגליל ורק לאחר מרדף משטרתי ומאבק – שוחררה מידי החוטפים שנעצרו כשהם חמושים
נעמה כהן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

אישה ששהתה במקלט לנשים מוכות בצפון הארץ, נחטפה אתמול (יום ג') באיומי נשק בעת שהיתה בסמוך למקום. לאחר מרדף משטרתי של שוטרי מחוז צפון, הצליחו השוטרים לסכל פגיעה באישה ועצרו את ארבעת אחיה של האישה, שלהערכת המשטרה תכננו לרצוח אותה.

האירוע התרחש אתמול בשעות הצהריים המאוחרות, אז התקבל דיווח במשטרה על אישה שנחטפה באיומי נשק והוכנסה בכוח לרכב בגליל. כוחות גדולים של משטרה שהגיעו למקום מצאו אישה שהיתה עימה וסיפרה להם כי היא יצאה עם חברתה מהמעון כדי לקנות אוכל בסמוך למקלט. בשלב מסויים הגיחו שני כלי רכב, ומתוכם יצאו ארבעת אחיה והכניסו אותה בכוח למכונית.

בעקבות הדיווח של החברה, הוזנקו כוחות משטרה רבים, בליווי מסוק, ולאחר מרדף משטרתי הצליחו השוטרים לאתר את אחד כלי הרכב בסמוך למחלף טורעאן ושם נמצאה האישה שהיא נסערת ובוכה. הרכב השני שעל פי החשד היה בחטיפה נעצר בסמוך לכפר מרר.

הנשק שנתפס בידי החוטפים. צילום: דוברות המשטרה

אחים חמושים

השוטרים השתלטו על שני אחים של האישה ועל שני אחים נוספים שהיו חמושים בנשקי איירספוט שנראה כמו M-16 ובאקדח.

האישה מסרה עדות במשטרה ממנה עלה כי היא גרושה ונכנסה למקלט לנשים מוכות, על מנת להימלט מפני האחים שלה שרצו לפגוע בה בשל אורח החיים שלה והעובדה שהינה גרושה.

ארבעת האחים שנעצרו נחקרו בשעות הלילה, בהמשך נכלאו והבוקר בכוונת המשטרה להביא אותם לבית המשפט שם יבקשו את הארכת מעצרם.

אקדח שנתפס אצל החשודים. צילום: דוברות המשטרה

עוד בפלילים: אזרחית מולדובה חשודה ברצח הקשישה בה טיפלה

המשטרה עצרה אמש (יום ג') מטפלת סיעודית, נתינה זרה ממולדובה בחשד שרצחה את המטופלת שלה, תושבת חדרה בת 97, שגופתה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר והמטפלת תובא היום להארכת מעצר בבית המשפט.

אתמול בשעות הצהריים המאוחרות, התקבל דיווח במשטרה ובמד"א מבני משפחתה של הקשישה כי מצאו אותה מחוסרת הכרה במיטתה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה והמשטרה במקביל סגרה את הזירה ועל הגופה עצמה לא נמצאו סימני אלימות והבית עצמו היה נקי ומסודר ושם גבו עדויות מבני משפחת הקשישה שטענו כי למרות גילה מדובר באשה צלולה שרק באותו בוקר דיברה עימם ולאחר שבשעות הערב לא הצליחו להשיג אותה הם הגיעו לביתה ושם מצאו אותה מתה במיטתה.

השוטרים גבו גם את עדותה של המטפלת ששהתה איתה בבית. במהלך גביית העדויות עלה חשד כי היא מעורבת במותה של הקשישה שטיפלה. המטפלת נעצרה לחקירה בסיומה הוחלט לכלוא אותה והיום בבוקר היא תובא לבית משפט השלום בחדרה שם יבקשו להאריך את מעצרה בחשד לרצח.


עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות