חשד: דרת רחוב באה לקנות סמים ונאנסה באכזריות

בתום חקירה הודיעה המשטרה כי בכוונתה להעמיד לדין את החשוד, תושב הצפון, על תקיפה ואנס אלים שהתרחש לפני כשבועיים ברחוב קיבוץ גלויות בת"א
%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%97%d7%9f |
ביצע עבירות מין בבתו במשך שנים - נידון ל-13 שנות מאסר
אילוסטרציה

בתום חקירת המשטרה, הוגשה היום (יום ג') הצהרת תובע נגד תושב הצפון בחשד לתקיפה ואונס אלים של דרת רחוב בת"א שבאה לקנות ממנו סמים. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר דרת רחוב בשנות ה-20 לחייה השרועה חבולה ברחוב באזור קיבוץ גלויות בת"א, כאשר עפ"י גורמי רפואה פונתה אל המרכז הרפואי וולפסון.

מהחקירה עולה, כי הקורבן פגשה בחשוד, שרצתה לקנות ממנו סמים והוא הוביל אותה עפ"י החשד אל אזור נטוש שם ביצע בה אונס אלים ונמלט מהמקום כשהוא מותיר אותה פצועה וחבולה ברחוב.

החשוד נתפס בבית אימו

בתוך כך, חוקרי המשטרה ניהלו חקירה אינטנסיבית במהלכה אספו ראיות, לרבות מהרשת החברתית, גבו עדויות וביצעו חקירה פורנזית לצד איסוף מצלמות אבטחה וליווי הנפגעת בבית החולים.

כאמור, עם התקדמות החקירה, חשפו החוקרים את זהותו של החשוד שנעצר בדירת אימו בצפון הארץ ועצרו אותו לחקירה בתחנת יפו בחשד לביצוע אונס תוך גרימת חבלה גופנית חמורה, בסיומה נכלא.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט והיום בתום מיצוי חקירת המשטרה הוגשה נגדו הצהרת תובע תוך כוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

חשד: סחר בתמונות מיניות של מאות ישראליות בטלגרם

אתמול (יום ב') פורסם כי המשטרה עצרה, בתום חקירה סמויה, את תושב הדרום בן 21, בחשד להפצת תמונות וסרטוני עירום של מאות נשים ונערות ישראליות תמורת תשלום ברשת הטלגרם, חלק מהתמונות פורסמו כבר בעבר ברשת הטלגרם.

שוטרי מחלק הפשיעה המקוונת במחוז ת”א, ניהלו במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה ומורכבת בפרשייה שהתמקדה בחשד לסחר בתמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ונערות קטינות תושבות הארץ, באמצעות קבוצות ייעודיות ברשת הטלגרם, ללא ידיעתן או הסכמתן של המצולמות.

המשטרה: “פרשייה חמורה”

לדברי המשטרה, מדובר ב”פרשיה חמורה”, במסגרתה ניהלו חוקרי מחלק הפשיעה המקוונת מעקב רשתי סמוי ואיסוף ראיות ברשת כנגד “מקור הסחר וההפצה”, לשם הבאתו לדין, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לרבות חדירה אל יישומון הטלגרם, באופן המתגבר על אנונימיות הרשת ומגבלות האבטחה.

בתוך כך, השוטרים חשפו מספר קבוצות בטלגרם, חלקן סגורות, אשר כללו תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ישראליות, לרבות עשרות קטינות, בהם צפו עפ”י החשד אלפי חברים בקבוצה, תמורת תשלום ששילמו למנהל הקבוצה.

הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו שוטרי מחוז ת”א אל ביתו של החשוד – תושב אופקים ועצרו אותו לחקירה, לצד תפיסת מחשבים, התקני אחסון וראיות נוספות. בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, תבקש המשטרה מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבימ”ש השלום ת”א.


עו"ד אביעד לנצ'נר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות